reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Lipcowe mamy 2022

Rozumiem,szanuje decyzje. Jestem zielona w tej sprawie,(pierwsza ciaza) i słucham się tylko lekarza. Zdziwiłam się że można mieć takie podejście o nie robieniu badań,bo myślałam iż dobrze jest zrobić te zalecane. Ja również chciałam od razu robić nifty żeby jak najszybciej wiedzieć i się cieszyć ale lekarz kolejność założył inna najpierw wszystkie prenatalne A jak coś będzie źle to nifty ,mąż mu też zaufał i gada że wariuje i najważniejsze żeby narazie kropek się rozwijał. Ja pesymistka staram się przygotować na najgorsze scenariusze.
Mi też zalecił na spokojnie najpierw prenatalne, z córkami miałam prenatalne prywatnie, nawet pojęcia o pappa nie miałam a teraz mam 34,w lutym 35 lat i tak głupia się nakręciłam, sama siebie nie lubię przez to. Mąż chciał już dziecia powiedzieć No bo na usg wszystko ok ale ja głupia jakoś tak do głowy przybrałam że po prenatalnych, nawet jeszcze tak cieszyć się nie umiem. Zresztą myślę też o starszej córce, ona bardzo wszystko przeżywa, a bardzo chce rodzeństwo i chce jej powiedzieć na takim etapie że ja już będę pewna
 
reklama
Ja to samo! Ciągły stres a ze ja noe mam wcale Mdłości ani wymiotów to kolejny stres 🥶 mi dał adard ale idę 18.12 do innego lekarza i go zapytam co z ta heparyna czy u mnie jest niewskazana czy jak
Jeszcze się nie spotkałam z heparyną przy mutacjach hetero 🙂 a wiem, że moja lekarka daje jak tylko jest potrzeba