reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Lipcowe mamy 2022

Ja po wizycie. U mojego dzidziulka wszystko w porządku. Mocno fikał na usg, stawał na głowie i trzymał się rączkami za głowę 😁🥰
I musiałam się przepisać na prenatalne, bo miałam mieć za tydzień, ale lekarz powiedział że za malutkie jeszcze dziecię, no i idę 04.01. w 12t5d.

Dziewczyny czy któraś z Was ma niskie TSH? Nigdy nie miałam problemów z tarczycą i nie mam z tym doświadczenia, a wyszedł mi bardzo niski wynik 0,043. Oczywiście zlecone dalsze badania i zobaczymy...
I jeszcze toxo muszę sprawdzić, bo mi wątpliwy wynik wyszedł, ale to akurat tak samo w poprzedniej ciąży miałam.

@Ewelina& gratulacje! Cudne wieści! Ale mocny żeński team ;)

Gratuluję dobrych wieści wizytowych!
Super gratulacje!!!!
Ja w zeszłym tyg robiłam TSH i wyszlo mi takie jak u Ciebie -0,046
Jutro będę rozmawiać z lekarzem. Ja ogólnie mam Hashimoto i od 15 lat biorę Euthyrox, teraz Letrox (to jest to samo, tylko Letrox jest laktozy)
No i lekarz pewnie mi zmieni dawkę, bo mi podwyższyl na początku ciąży.
Chociaż czytałam że w pierwszym trymestrze ciąży niski wynik TSH jest ok i inne są normy niż u kobiet nie w ciąży.
Moja koleżanka w szóstym miesiącu też ma taki wynik TSH i jest ok (ale bierze Letrox), ale endokrynolog kontroluje jej też FT3 i FT4
 
reklama