reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Przytulanko sierpnióweczek

Dołączył(a)
27 Styczeń 2010
Postów
1
Miasto
Olsztyn
Witam dziewczyny, tak sie zastanawiam, jak teraz wyląda wasze życie intymne. ja jestem zalamana, bo lekarz zalecił żeby lepiej nie ryzykowac i zaczekac w tym czasie z przytulankiem..niestety chociaz mój m jest bardzo dzielny, to łatwo nie jest, no ale jeśli jest jakiekolwiek ryzyko to lepiej chyba sobie odpuścic. :confused:
Ciekawa jestem jak jest u was?
 
reklama
U mnie też lekarz nie miał przeciwwskazań, ale przyznaję, że nie kochamy sie za często. Ja jakos libido nie mam a mój Mek to nei wiem.. nie skarży się. Myśle, ze się troche stresuje że może jakąś krzywdę zrobić czy coś...
popieram oczywiście Fiuufiu - są różne inne metody, które mogą pomóc w rozładowaniu napięć i w bliskości, jesli lekarz nie zaleca konwencjonalnych igraszek :-)
 
U nas nic się nie zmieniło :-D Nie odczuwam żadnych dolegliwości w czasie stosunku ani po więc lekarz nie zabronił.

Ja mam największe mdłości na wieczór, więc wtedy też najmniejszą ochotę na seks, za to rano lub w ciągu dnia mogłabym z łóżka nie wychodzić ;-)
 
W pierwszej ciąży miałam jak bonusowa - mąż wspomina ten okres z wypiekami na twarzy :pP hehehe
Ale tym razem chwilowo libido zerowe :-/ może to się zmieni za jakiś czas.
 
Dziewczyny, wydaję mi się, że ten wątek jest Nam raczej niepotrzebny. :baffled: