reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Wrzesień 2009

reklama
Zuziu współczuje. Pewnie mała walczy ile się da.
Miriam, nie znam się na IGE, zapytaj się na stronie Profesjonalna porada lekarska w 1 godzinę - dziecko24.pl, a z pewnością uzyskasz wiarygodną odpowiedź. Moja Ala ma azs, uczulenie na mleko krowie i mleko pochodne, z podejrzeniem astmy. Trzymam kciuki, żeby Was to ominęło. Pocieszę Cię, że da się z tym żyć. Później jest to już normalna sprawa. Przechodzi się nad tym do porządku dziennego. Bynajmniej tak jest u mnie. Gorzej gdy choruje wówczas musi brać sterydy. Wierzę, że Was to ominie.
 
Zuziu- nie wiem, czy tak można - a gdyby tak w trakcie spania? Jak tak bardzo walczy żeby tego nie robić to tylko Ci się zestresuje dziecko :((( W trakcie spania może na chwilkę wybudzi się ale myślę, że mniej stresowo by było i łatwiej ją uspokoisz. Trzymam kciuki!
 
Witam kobietki.Dawno mnie tu nie było-bardzo za to przepraszam.U mnie prawie po staremu ;-)Zaczynam opanowywać sytłację z dwujką berbeci.
Oli słabo jeszcze jest przyzwyczajony do siostry.Ale ja toleruje.Ostatnio mój synek nie chce jeść mleka.Troche jestem tym zaniepokojona ale moze mu przejdzie.
A Wiki urodziłam 16 stycznia.Rodziłam 4 godz15 min naturalnie i bez znieczulenia.Mała ważyła 3750g-tyle samo co Oli i miała 56cm-czyli była centymetr krutsza od Oliwiera.
Pozdrawiam wszystkie mamusie:-)