reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Listopad 2011

reklama
Witam wszystkie poniedziałkowo :) od wczoraj męczy mnie jakies choróbsko :( gorączka kaszel itp. dzisiaj zrobiłam Betę. wieczorkiem wyniki więc zobaczymy co i jak, w srodę jestem umówiona z lekarzem wiem zobaczymy . co do bliźniaków to fajnie by było ale narazie marzy mi sie chociaż jedno byle by było zdrowe :)
 
Ostatnia edycja:
AniaWroc 3mam kciukasy oby beta rosla :-) a co do blizniat to tak jak wspomnialas juz wyzej najwazniejsze zeby bylo zdrowe,nie wazne czy beda to bliznieta czy jedno malenstwo oby zdrowe :tak: i tego nam wszystkim zycze zdrowych bobasow i nudnych 8 miesiecy bez zadnych niespodzianek :tak: ja oczywiscie za pare dni powtorze test bo jak na razie to nadal nie wierze ze sie nam udalo :-)
 
aqua tez tak sadze ale nie chce sie rozczarowac ,wiec na razie ciesze sie tak na 99% ale za 2dni powtorze testy i sie okaze co i jak :tak: a do lekarza to nie predko w UK kobiety ciezarne nie maja kontaktu z ginekologiem tylko z lekarzem rodzinnym albo polozna :-( a pierwszy SCAN okolo 12tc :eek: no nic na tym etapie pozostalo mi tylko czekac i nie tracic nadziejii;-) :-D Pozdrawiam i milego dnia zycze :-)
 
dziewczynki mam wyniki Bety 199,90 mU/i/ml czyli wychodzi ok 4 tydzień ciąży . nie wiem tylko jakie powinny być wartosci prolaktyny i progesteronu bo tez robiłam :/ za dwa dni powtórka i byle by rosła :D