reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Mamy prawie 500 zgłoszeń! Prosimy o więcej! Wiem, że nie jest najłatwiejsza, ale obiecuję, że zrobimy wszystko, żeby spełnić wasze oczekiwania. Im więcej nam dacie info, tym więcej będziemy mogli zrobić. A ja dziękuję i jeszcze raz dziękuję :) Wypełnij ankietę, proszę. aniaslu - kliknij

    Nowa aplikacja do forum na smartfony

    Ufff. Długo to trwało, ale wreszcie możemy Wam pokazać nową wersję aplikacji na smartfony. Nie jest jeszcze idealna, ale Wasze uwagi pomogą nam doprowadzić ją do perfekcji. Linki i miejsce do wysyłania uwag - w tym wątku.

reklama

beta hcg

  1. A

    Niski przyrost hcg na poziomie >50000

    Hcg 1,5 tygodnia temu było 31700 Po 4 dniach 51300, A w kolejnym tygodniu po 6 dniach 53445 Nie wiem co myśleć. Nadal mam mdłości i itd... prawdopodobnie to 6-6,5tydzień... wg grafika w tym tygodniu granica to 50000...
  2. Nona93

    Wynik beta HCG - 5.0

    Cześć dziewczyny! Bardzo proszę Was o poradę, może któraś miała podobna sytuację. Ostatnią miesiączkę miałam 28.09. Cykle mam 32-33 dniowe. Od dłuższego czasu obserwuję szyjkę macicy oraz śluz (bez mierzenia temperatury) i zauważyłam, że prawdopodobnie opóźniła mi się owulacja o kilka dni...
  3. Wiktoria_W

    Czy Beta hcg zbyt wolno przyrasta?

    Cześć dziewczyny, miałam 2 ms temu ciaże biochemiczną. Teraz jestem w ciąży po raz kolejny... ale chyba noje wyniki nie zbyt pocieszające. Wizyta w lekarza za tydzeń. Ale chyba zwariuje do tego czasu... Beta chyba zbyt wolno przyrasta.... ostatnia miesiączka - 8 wrzesnia Owulacja - 22 lub...
  4. E

    Beta przed miesiączka

    Cześć dziewczyny:) 16.09 20dc coś mnie tknęło i zrobiłam test ciążowy, który wyszedl pozytywnie( pokazał 1-2 tyg ciazy zrobiłam to wieczorem) na drugi dzień pojechałam na betę wyszła 16 . Umówiłam się na wizytę u ginekologa, ktory przepisal mi tabletki 1x3 duphaston 19.09 23dc zrobiłam kolejny...
  5. U

    Brak przyrostu beta hcg

    Cześć, to mój pierwszy wpis na tym forum. Chciałabym się was poradzić. Miesiączkę miałam 4 lipca, cykle mam zwykle 27 dni, chociaż niedawno odstawilam antykoncepcje i zdażyły się też cykle 33 dniowe. 1 sierpnia wyszedł mi pozytywny test ciążowy, od razu pobiegłam na betę i wynik był 44,1. 5...
  6. K

    Beta hcg wynik

    Proszę o pomoc w interpretacji wyniku
  7. Patrycja35

    Beta zrobiona 5 dni przed miesiaczka

    Hej kochane..to moj 1wszy post wiec prosze o wyrozumialosc..staramy sie z mezem o 3 dziecko..ostatnio starania zakonczyly sie fiaskiem i wizyta na oddziale...dzis z robilam bete...a dokładnie 5 dni przed miesiaczka wynik wynosi 137.99 Czy ktoras z Was tez robila bete przed terminem miesiaczki...
  8. D

    Czy to na pewno puste jajo płodowe

    Według USG jestem w 6t6d ciąży czyli prawie 7 tydzień. Pęcherzyk 23mm bez zarodka. Ginekolog twierdzi że może to być puste jajo. Zrobiłam bete Hcg wyniosło 70000 a po 48h 81500. Czyli wzrost mały. Czy to już na pewno puste jajo? Chcę już wiedzieć a lekarz za kilka dni. Lekarz dał małe szanse.
  9. A

    Progesteron i beta-HCG

    Hej! Zrobiłam dziś badania z krwi. Pytanie - Czy to ciąża? Jest okej? Za dwa dni idę powtórzyć ale się denerwuje....
  10. N

    Interpretacja wyniku neta hcg

    Cześć dziewczyny! Jestem tu nowa. To pierwszy cykl, w którym staraliśmy się o dzidziusia. Dziś 24 dc, cykle mam 28 dniowe. Pośpieszyłam się dzis badaniem beta hcg z krwi, jestem w gorącej wodzie kąpana. Jednak wynik nie jest dla mnie jednoznaczny. Pomożecie? Pozdrawiam, Natka
  11. N

    Bardzo niskie BETA

    Witam, dwa miesiące temu poroniłam w 12 tygodniu ciąży (dowiedziałam się że dziecko nie żyje od 8 tygodnia tydzień wcześniej), teraz ponownie chyba jestem w ciąży, lekarz sam nie jest pewien. Ostatnią miesiączkę miałam 29.10.18 tydzień temu byłam pierwszy raz u Ginekologa bo okres zaczął mi się...
  12. E

    Pomocy! Dziwny przypadek

    Mam bardzo dziwny przypadek. Cykle mialam między 23-27 dni. Kochałam się z 24/25 dzień cyklu (z 2/3 listopada). Podczas stosunku poczułam ból jajnika, później tkliwośc sutków i jakoś dziwnie bolał mnie brzuch cały czas. Stosunek był przerywany, do wytrysku nie doszło w ogóle. Kilkadziesiąt...
  13. A

    Beta hcg

    Proszę o odpowiedź co znaczy ten wynik bo zawsze jak robiłam miałam napisane beta hcg poniżej 2 a teraz taki .
  14. syl-ka

    Potrzebuje porady ☺️

    Witam ☺️ Dzis odebralam wyniki badania krwii Beta HCG, jak wiekszosc osob/ wątków ktore zdarzylam juz przeczytac tez mam problem z interpretacja swoich wynikow, dwoje i sie troje i juz zglupialam wykonalam takze test domowy jest pozytywny! Wizyta u ginekologa dopiero w piatek! Prosze o pomoc...
  15. dariaa

    Interpretacja hcG - brak zarodka

    Czesc dziewczyny! Od marca staramy się mezem o trzecie dziecko. W koncu sie udało i zobaczylismy 2 kreski na teście! W srode mieliśmy pierwszą wizytę u ginekologa. Po wczesniejszych szczesliwych ciązach byliśmy pewni że uslyszymy bicie serduszka naszego dziecka. Wg miesiączki zaczął się własnie...
  16. K

    Brak miesiączki, ujemna beta.

    Witam drogie panie. Wczoraj byłam u ginekologa w celu kontroli (okres spóźnia mi się 11 dni, 3 testy wyszły negatywne ( I - tydzień przed miesiączką II- 3 dzień spóźnienia III- dzień po miesiączce której nie było) Wybrałam się do ginekologa który powiedział że na 80% w ciąży nie jestem. Dziś...
  17. N

    Wczesna ciąża, parę pytań.

    Cześć dziewczyny, mam parę pytań. Staralam się z moim narzeczony o fasolke i nareszcie udało się. (w marcu poronilam dlatego piszę nareszcie). 27.07 miałam ostatnia @. Owulacja była 11 sierpnia i też koło tego terminu było zapłodnienie. Koło terminu miesiączki zrobiłam test wyszedł pozytywnie...
  18. X

    Błagam pomóżcie!

    Witam jestem tutaj nowa i proszę o poradę. Tydzień temu poszłam do ginekologa z bólem brzucha i myślałam że to zapalenie ponieważ jakiś czas temu sie z tym zmierzalam i tym razem byłam pewna że zapalenie sie odnowilo a ciazy nie bralam pod uwage ze wzgledu na to iż mam wtórny brak miesiaczki co...
  19. E

    Niski wzrost betahcg. Pomocy...

    Witam. Prosze o pomoc. 14.06 ostatnia miesiączka. 13.07 test ciazowy pozytywny. 14.07 beta hcg - 21 17.07 beta hcg - 107 23.07 wizyta u lekarza. Lekarz nic nie widzial i kazal powtorzyc bete. Powiedzial, ze powinna byc kolo 500. 24.07 beta hcg - 157:((((( To za malo! Czy ktos tak mial? Co...
  20. kasica1992

    Brak okresu. Wyniki beta hcg

    Witam. Czy jeśli wynik beta hcg wynosi <1,20 mlu/ml to czy jestem w ciąży? Badanie robiłam w 14 dniu od spodziewanej miesiączki. Mam również podwyższone CRP 17,7 mg/l.
  21. L

    Co z tymi wynikami beta HCG - czyli dużo pytań a mało odpowiedzi

    Witam :) Tydzień temu byłam u ginekologa 1raz po pozytywnym teście.Wg. OM powinnien to byc 7tydzien , wg USG byl 6tydzien (był pęcherzyk o nierównych zarysach z prawidłowym pęcherzykiem żółciowym - CRL 0,36cm). Tetna płodu nie wychwycił Lekarz zlecił betę co 48h Dziś jestem po drugim pobraniu i...
  22. K

    Implantacja zarodka czy nie?

    Cześć dziewczyny, jestem tu nowa. Ostatnia miesiączkę miałam 27.05, cykle mam 30 dniowe. Przytulanki z niespodzianka były 10.06. Bardzo bym chciała tej ciazy wiec z niepokoju wykonałam bete w środę, która dała wynik 0.100- czyli ciazy brak i dziś ja powtórzyłam, wynik bez zmian. Badanie...
  23. A

    6 tydzień, brak echa zarodka

    Witam. Ostatnią miesiączkę miałam 6 maja, cykle między 26-30 dni. 10 czerwca z powodu braku miesiączki zrobiłam test - pozytywny. 11 maja poszłam zrobić betę, która wyszła 2206. Do lekarza nie planowałam iść, bo wiedziałam, że to jeszcze za wcześnie. Jednak po 3 dniach (14 maja) powtórzyłam betę...
  24. J

    Ciąża po tak długim czasie?

    Przepraszam, jeżeli temat jest źle wybrany. Jakis czas temu okres spóźnił mi się ponad miesiąc, lekarz, testy i beta wykluczyły ciążę, dostałam Duphaston na wywołanie. Brałam po 2 tabletki przez 10 dni i 2 dni po odstawieniu dostałam "okresu", który był jednak mniej skąpy, krew była na początku...
  25. A

    Ciąża czy nie ciąża?

    Kobietki, pomocy! Okres spóźnia się już 3 dzień, a jeśli miałby być, to by już był jak zawsze, co do godziny wręcz. Bo u mnie, to jak w zegarku akurat. Co prawda już dłuższy czas staramy się o dziecko, ale bez efektu póki co... :hmm: Dwa testy zrobione. I jedna gruba krecha. Czy jest sens...
  26. Majuskowa

    Ciąża, plamienia i beta hcg

    Dziewczyny pomocy! Sytuacja wygląda po krotce tak, 10 listopada miałam ostatnia miesiączkę, 8,9 i 10 grudnia robiłam testy - wszystkie pozytywne, test robiłam też przedwczoraj - również z wynikiem pozytywnym. Wczoraj zaczęłam plamić. Lekarz przepisał mi Duphaston i zlecił badanie beta hcg...
  27. miloscwczasachpopkultury

    Zabieg łyżeczkowania - brak okresu - czy możliwa ciąża?

    Witam wszystkich :) W końcu po 20 minutach po zarejestrowaniu na Waszą stronkę i forum udało mi się znaleźć magiczny przycisk, którym dodaje się ''Nowy wątek'' :D Mam nadzieję, że uzyskam tutaj odpowiedź na nurtujące mnie pytanie, bo pewnie niejedna z Was o wiele więcej wie, przeżyła, widziała i...
  28. L

    Niskie betaHCG, małe przyrosty, 8tydz

    Cześć dziewczyny, A ja też z pytaniem o tą nieszczęsną bete. Szukam osoby, która miała podobne wyniki. Ciaza na usg rozwija sie idealnie - zarodek rosnie, termin z OM i USG identyczny, serce idealnie. Ale wyniki bety tragedia. Lekarze patrzac na wyniki bety ciaze skreslili, a pozniej na USG...
  29. D

    Niskie Beta HCG

    Cześć Dziewczyny, jestem tu nowa. Pierwszy dzień mojej ostatniej miesiączki to 14.09.2017. O prawdopodobnej ciąży dowiedziałam się 11.10.2017, czyli 3 dni przed spodziewanym terminem miesiączki- test ciążowy pozytywny, choć druga kreska była bardzo blada. Tego samego dnia poszłam na betę, która...
  30. S

    Beta hcg i pęcherzyk

    Witam, 24 stycznia dowiedziałam się o ciąży od ostatniej miesiączki będzie to 7 tydzień, widoczny był pęcherzyk o wielkości 0,7 cm, jestem bardzo młoda dlatego ginekolog z góry założyla że nie będę chciała tego dziecka i powiedziała mi że mam być spokojna bo pęcherzyk może być pusty nie pytając...
Do góry