reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Jedna z naszych dziewczyn szuka pomocy dla malutkiego bratanka. Całą historię zamieściła na forum, więc możesz jej zadać pytania. Pomożesz?

reklama

Ciemieniucha

Natalineczka555

kocham kochać :)
Dołączył(a)
27 Maj 2009
Postów
3 144
Miasto
Ogorzelec
Jak tak patrzę i czytam to szczęściem moim jest że prawie nie wiem co to jest ciemieniucha mój Czarek miał ale bardzo krótko, około tygodnia mocnego zwalczania, potrafiłam wyczesywać go nawet 4 razy dziennie, najpierw smarowałam oliwką później zakładałam mu czapeczkę na jakieś 5 min, i wyczesywałam szczoteczką do zębów, może brzmi to strasznie ale wcale takie nie jest, synek w tym momencie leżał i się prawie nie ruszał, chyba mu sie podobało, po całym zabiegu zmywałam mu główkę chysteczką nasączaną, a wieczorem porządnie myłam głowę przy kąpieli.Dużym plusem pewnie było to że Czarek miał baaaaaaaaaaaaaaaardzo malutko włosków.
 
reklama

anitaa84

Fanka BB :)
Dołączył(a)
8 Marzec 2009
Postów
399
Ja zwalczyłam ciemieniuche w 3 noce. Przed kąpielą smarowałam oliwka główkę, wyczesywałam w kapieli i po kąpieli. Na noc smarowałam oliwką i zeszło po ok.3 takich zabiegach. Zaznaczam że mój synek urodził się z gęstą czuprynką a ciemieniuche mił chyba w wieku 2 mies..
 

Różyczka75

z ogrodu...
Dołączył(a)
10 Grudzień 2008
Postów
525
Miasto
inąd...
Dziewczyny pomogla mi jednak już ta Olejuszka...teraz prawie tego nie mamy i specjalnie nawet tego nie wyczesywałam, tzn nie za często bo nie mam odpowiedniego grzebyka-ten co mam ma ostre końcówki:dry:, a szczoteczka znów za miękka. Chyba samemu poschodziło nawet:-)przy kapieli
 

Camilla85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
23 Listopad 2008
Postów
310
Miasto
Piaseczno/Warszawa
Moja córeczka tez miała ciemieniuche próbowałam oliwka ale nie pomagało przeczytałam na jednym forum że skutecznie likwiduje ciemieniuche OLEJUSZKA SKARBU MATKI,pomogło i nie mam prblemu już z ciemieniuszka
 

Owca70

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
28 Marzec 2008
Postów
45
Polecam preparat z apteki firmy SVR nazwa to Xerial capillaire. Kosztuje ok 40 zl, ale u mojej Oliwii sprawdzil sie w 100%, juz po drugim uzyciu ciemieniuszka zeszla. Pozdrawiam!
 

e-stera

Fan(ka)
Dołączył(a)
22 Sierpień 2007
Postów
11 174
Miasto
Północny wschód
Smaruje sie tylko na 2 godziny -najlepiej przed kapiela.Nasmaruj, wyczesz umyj głowkę .........................i tak kilka razy w tygodniu dopoki nie zejdzie.
Tez radzilabym zaobserowwac czy amlenstwo na nic nei ucuzlone, bo taka silna ciemieniucha moze swiadczyc o alergii- u na stak bylo.Na nabial
 

glamour894

Początkująca w BB
Dołączył(a)
26 Październik 2009
Postów
20
Też miałam problem z ciemieniuchą i lekarz przepisała mi Locoid Crelo i po kilku dniach już nie było śladu po ciemieniuszce :) jest to emulsja ktora sie wciera w miejsca dotkniękte ciemieniuchą, i po godzinie zmywa.Stosuje się dw razy dziennie ten preparat... A i uwaga na oczka ....... Radzę spróbować :) Powodzenia;-)
 

glamour894

Początkująca w BB
Dołączył(a)
26 Październik 2009
Postów
20
Też miałam problem z ciemieniuchą i lekarz przepisała mi Locoid Crelo i po kilku dniach już nie było śladu po ciemieniuszce :) jest to emulsja ktora sie wciera w miejsca dotkniękte ciemieniuchą, i po godzinie zmywa.Stosuje się dw razy dziennie ten preparat... A i uwaga na oczka ....... Radzę spróbować :) Powodzenia;-)
<a href="http://www.suwaczki.com/"><img src="http://www.suwaczki.com/tickers/ex2bhdgekvmofr3j.png" alt="Suwaczek z babyboom.pl" border="0"/></a>
 

ewelina975

W&E&P
Dołączył(a)
24 Kwiecień 2009
Postów
83
Miasto
Tarnów
Też mieliśmy ten problem. Malutka długo miała ciemieniuszkę, niestety to był pierwszy objaw alergii (azs). Smarowałam małej czółko i główkę 2 h przed kąpielą CIEPŁĄ parafinką, potem myłam główkę szmponem oilatum, wyczesywalam i ciemieniuszka zniknęła.
 
reklama
Do góry