reklama

Co jest najważniejsze w przedszkolu?

Temat na forum 'Przedszkolaki' rozpoczęty przez pani_porucznik, 18 Sierpień 2009.

  1. pani_porucznik

    pani_porucznik Początkująca w BB

    Szukamy przedszkola dla 3 latka, trwa poważna debata. Zastanawiam się co jest dla Was najważniejsze w tego rodzaju instytucji... Bo ja mam kilka punktów: zajęcia dodatkowe, atmosfera i jedzenie (wszystkie te trzy rzeczy wspominam jako niefajne z własnego przedszkola, dlatego chcę, żeby się to nie powtórzyło dziecku). Jest w Warszawie kilka miejsc, które wydają się w porządku, ale tak: w jednym są lepsze dodatkowe zajęcia, ale za to większe grupy, w innym mało dzieci i fajne panie ale za to jedzenie jakieś niezdrowe się wydaje... I jak tu się zdecydować...
     
  2. Muminka

    Muminka Podwojna mamusia

    Jak szukalam przedszkola dla Filipa to na pierwszym miejscu stawialam ilosc dzieci do wychowawcow. Jak widzialam ze jakies ma dwie przedszkolnki na grope 25 czy 30 dzieci odrazu odpadalo!Uwarzam mozliwosc chodzenia do przedszkola integracyjnego jest tez warzne! Jedzenie...raczej tym sie nieprzejmowalam. Niespotkalam sie z tym by w przedszkolach ( w tych czasach) bylo podawane zle jedzenie. Jesli chce zdrowego jedzenia to daje Filipowi jablko czy banana do plecaka i jest dobrze.Zajecia dodatkowe... niewiem jak na to patrzec. Chodzi o to ze Filip jest w przedszkolu po 8 godzin i jak w kazdym przedszkolu sa rozne zabawy, zajecia , czas na malowanie , zabawe na podworku , wycinanie... jako 4-latek chyba niepotrzebuje dodatkowych zajec. Poczekam az pojdzie do szkoly by sie tym zajac. Jedyne czego bym niezrobila to niezapisalabym go do zielone szkoly! Niewiem czy w Polsce tez takie sa ale tu tak. To przedszkola ekologiczne! Prawie caly dziec spedzaja na dworze bawia sie tylko drewnianymi zabawkami i jedza zdrowa rzywnosc tzn salata salata salata! Dzieci niepotrzebuja kapci bo chodzi sie na boso a nawet maja czas pol godziny na lezeniu na trawie albo przytulaniu sie do drzewa... Niewiem moze to komus odpowiada ale mi nie!
     
  3. reklama
  4. karolina872

    karolina872 Aktywna w BB

    Zrób dłuuugi wywiad z kilkoma osobami z personelu. Wiele może Ci to powiedzieć o placówce. Jeśli Ci się uda, spróbuj pogadać z rodzicami dzieci, które już do danego przedszkola chodzą. Może to jakoś Ci pomoże w podjęciu decyzji...
     
  5. saphira

    saphira mama Asi i Radzia ;)

    warszawa, tak? to z czystym sercem Ci mogę polecić przedszkole na lotaryńskiej. to jest saska kępa, a miejsce się nazywa "kolorowe przedszkole". strasznie miłe miejsce, ani nie "eko przesadnie" ani zbyt klasycznie. grupy są małe, (jedna pani na 5, 6 dzieci) dodatkowych zajęć sporo do wyboru, obiadki domowe a dzieci mówią do kucharki "babciu" :) . także wygląda jakby wszystko w jednym. pójdź sobie obejrzeć to miejsce, ale myślę, że Ci się może spodobać :)
     
  6. karolina872

    karolina872 Aktywna w BB

    To rzeczywiście brzmi fajnie. Najlepiej zrobisz jeśli rzeczywiście przejdziesz się w upatrzone miejsce conajmniej kilka razy i zaobserwujesz sama, czy odpowiada Ci czy nie.
     
  7. saphira

    saphira mama Asi i Radzia ;)

    pewnie, wpadnij tam pogadać, na pewno chętnie Cię oprowadzą itd.
     
  8. KingaMZ

    KingaMZ Fanka BB :)

    pani porucznik hmmm ja na malych grupach i fajnych paniach bym sie skupila a nei zajeciach dodatkowych...takie maluchy naprawde nie potrzebuja nei wiadomo jakich zajec...jak tu ktos pisal maja jeszcze na to czas jak np pojda do szkoly...a o co chodzi z: 'jedzenie wydaje sie byc niezdrowe' ? dzieci jedza frytki? pizze? kfc? mc?- nie wiem ale w moim odczuciu nie sadze zeby przedszkola braly byle jakie jedzenie dla takich maluchow....daja poprostu tzw normalne jedzenie....zupy, drugie dania. Takie jak ludzie jedza w domu u siebie.
     

Poleć forum