reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • UWAGA. 29.03 widzimy się o 11:00

    Psychiatra odpowie na wasze pytania. Musieliśmy przełożyć z dzisiaj Dołącz .

    UWAGA. Link do nagrań ze specjalistami!

    Na razie z położną, pediatrą i ginekologiem położnikiem Zobacz .

    Koronawirus. To musisz wiedzieć.

    Wiadomości, rozmowy, wsparcie Dołącz.

reklama

Ćwiczenia w ciąży.

andzii21

Fanka BB :)
Dołączył(a)
31 Październik 2017
Postów
343
Rozwiązania
1
Drogie Panie, zanim zaszlam w ciążę byłam aktywna fizycznie, w ciąży również jestem ale ostatnio naszły mnie wątpliwości czy aby nie szkodzę w ten sposób mojej małej kruszynce.. Zastanawiam się czy gdyby dziecko było niedotlenione udałoby się to rozpoznać podczas badań prenatalnych albo czy sama byłabym w stanie to rozpoznać?
 
reklama

aim

Fanka BB :)
Dołączył(a)
8 Listopad 2016
Postów
1 966
Rozwiązania
7
Aktywność w ciąży jest wskazana! Tylko odpowiednia. Jeżeli się obawiasz czy wybierasz dobre ćwiczenia to po prostu pójść na zajęcia fitness dla ciężarnych :) albo skontaktuj się z fizjoterapeutą który ci podpowie co możesz robić w tym stanie. Na YouTubie też jest dużo ćwiczeń dla ciężarnych. Dzięki temu możesz się rozeznać co możesz robić a czego raczej nie :) ćwiczeniami fizycznymi jeżeli nie ma do nich przeciwwskazań typu aktywne krwawienie raczej ciężko zaszkodzić dziecku tylko dokładnie na odwrót :) podczas ćwiczeń bardziej je dotleniacz właśnie:)
 

Bajunia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
14 Marzec 2018
Postów
3 217
Rozwiązania
1
Na pewno aktywność fizyczna nie zaszkodzi ani Tobie ani dziecku. Tylko trzeba przestrzegać pewnych zasad zdrowego rozsądku. Ćwiczenia aerobowe i rozciągające jak najbardziej, bez podskoków i dźwigania ciężarów. Tętno maks 140.
 
Do góry