reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Czy jest ciąża?

annaa1995

Początkująca w BB
Dołączył(a)
31 Maj 2022
Postów
25
Cześć Dziewczyny!
Jestem trochę zielona w tym temacie i bardzo proszę o poradę.
Ostatnia miesiączka rozpoczeła mi się 23.04.2022, mam cykle 31/32 dni i w tym miesiącu kalendarz wyliczył mi @ na 25.05 jednak jej nie dostałam.
27.05.2022 wykonałam dwa testy ciążowe i była widoczna druga kreska, blada bo blada ale widoczna tzw. " gołym okiem "
28.05 i 29.05 powtórzyłam testy i dokładnie to samo, ale kreska już wyraźniejsza. Według różnych kalendarzy ciążowych jestem w 5/6 tygodniu ciąży. Dzisiaj robiłam pierwszy raz Betę wynik 175,20 mIU/ml i nie bardzo rozumiem normy laboratorium...
4 tydz . 9,5-750
5 tydz. 217-7138
6 tydz.158-31759

To w końcu, który to tydzień i czy wgl jestem w ciązy? Przepraszam jeśli głupie pytanie, ale po prostu jestem zielona w tym wszystkim. Wizytę u lekarza mam jutro ( była już umówiona wcześniej po prostu na kontrolę więc już nie przekładałam)

Proszę o odpowiedzi
 
reklama
Z racji tego, że cykle masz dłuższe niż 28 dni, to musisz od tygodni odjąć ok 4 dni.
Także masz skończony 4tc. Na wizycie lekarz niestety nie zobaczy nic.