reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

fotelik samochodowy

tomola

mama Szymona i Michała
Dołączył(a)
4 Listopad 2007
Postów
661
Miasto
Chorzów
Rozwiązania
0
Dziewczyny wiem ze temat fotelikow juz sie gdzies przewijal, ale nie sadze aby udalo mi sie to gdzies odnalezc. Co myslicie o takim watku?
My bylismy dzis w sklepie i chcielismy sie na cos zdecydowac i powiem ze jest trudno:-( ja bynajmniej dalej nic nie wiem...
Moze podzielicie sie swoimi opiniami, moze juz ktores z was maja foteliki samochodowe takie powyzej 9kg? Jakie polecacie? Na co myslicie ze warto zwrocic uwage?
 
reklama

Natalia85

Sierpniowa mama'07 mama Piotrusia
Dołączył(a)
13 Luty 2007
Postów
1 462
Miasto
Bydgoszcz
Rozwiązania
0
Tomola ja kupiłam i nie jestem zadowolona bo chcialam z regulowanym oparciem a kupiła tylko z regulowanym zagłowkiem(ale to moj bład źle doczytałam bo to na allegro zamawiałam)ale bylam na siebie wściekla:crazy:tez nie jstem as w temacia:no:my mamy jakis zooty 9-36 kg cos takiego:rofl2::happy:
 

NataK

Mamusia Kubusia :-)))
Dołączył(a)
11 Luty 2008
Postów
1 061
Rozwiązania
0
dziewczyny my mamy fotelik firmy Britax, wiem, ze cena jest kosmiczna, ale my tu zarabiamy w euro, wiec inaczej na to patrzę. szukajac go oblecielismy wszystkie mozliwe okoliczne sklepy, "dotknelam i spróbowalam" doslownie kazdej firmy i ten wypadl najlepiej, ma miękkie wygodne siedzisko i mozliwosc odchylania w 5 pozycjach, mozna go uzywac rowniez dla noworodkow, poniewaz ma specjalną wkładkę (przyda sie przy kolejnej dzidzi :-)) nigdzie nie widzialam fotelikow z regulowanym oparciem, chyba, ze dla starszych dzieci. wszystkie te w przedziale od 9 kilogramow do 4 lat wygladaja podobnie i oparcie w nich jest "nieruchome" , sa na stale zmontowane pod kątem prawie 90 stopni, a pozycje w nich zmieniamy poprzez "przewracanie" calosci do tyłu. jestesmy z niego bardzo zadowoleni, choc wolalabym, by byl w pelni przystosowany do spania, co mogloby byc szczegolnie przydatne podczas czekajacej nas podrozy, ale jak sie domyslam nie byloby to juz tak bezpieczne.Britax - First Class Si Ultra
 

tomola

mama Szymona i Michała
Dołączył(a)
4 Listopad 2007
Postów
661
Miasto
Chorzów
Rozwiązania
0
my sie nastawialismy na Chicco Key1, ale w sklepie nam go odradzili, sprzedawca goraco polecal casualplay (9-25kg), ze niby taki dobry i wogole, cena ok 700zl, no ale jak przegladam teraz w domu wyniki testow, to ten casualplay wcale tak super nei wypada. Wiem ze MaxiCosi i Romery sa chyba jednymi z najlepszych, no ale cany tez maja dosc duze. No i juz sami nie wiemy, wiem ze bezpieczenstwo dziecka jest bardzo wazne, ale na dobra sprawe my jakos duzych tras autem nie robimy, wiec nie wiem czy fotelik za 800 - 900 zl jest az tak niezbedny. Tak wiec dalej nic nie postanowilismy i czakem na dalsze wypowiedzi szanownych mam na temat fotelikow :-)
 

aneta456

kocham i jestem kochana
Dołączył(a)
26 Luty 2008
Postów
6 185
Rozwiązania
0
Ja posiadam fotelik Playxtreme Beat.Od jakiś 4 miesięcy jest przez nas eksploatowany jak tylko Ala wyrosła z fotelika kołyski.

Fotelik Beat, firmy Play, dostosowany dla dzieci w grupie wagowej od 0 do 25 kg. (do ok. 7 lat). Fotelik można mocować w samochodzie tyłem lub przodem do kierunku jazdy. Można go montować na przednim fotelu pasażera lub na tylnej kanapie. Może być mocowany w samochodzie za pomocą tradycyjnego pasa piersiowo-biodrowego lub tylko za pomocą pojedynczego pasa biodrowego. Fotelik posiada unikalny System Evolution - podwójnego napinania pasów, powodujący zablokowanie pasów samochodowych oraz likwidację kołysania. Siedzisko posiada 5-stopniową regulację kąta nachylenia. Fotelik posiada również regulację wysokości zagłówka stosownie do wieku dziecka. Siedzisko fotelika jest wyłożone specjalną wkładką anatomiczną absorbującą drgania. 5-cio punktowe pasy fotelika posiadają ochronne nakładki, a dzięki odpowiednim zaczepom, pasy są przytrzymywane na bokach podczas wkładania dziecka do fotelika. Aby zachować uniwersalność w każdym przedziale wiekowym część krokowa pasów fotelika posiada regulację wysokości mocowania. Wymiary: 53 x 53-60 x 61-63 cm.
Jestem z niego bardzo zadowolona,jego autem jak dla mnie jest przystępna cena 620zł
Nie moge wkleić strony.Można go zobaczyć na


Artyku

 

Luxik

:)
Dołączył(a)
13 Marzec 2007
Postów
1 847
Rozwiązania
0
My mamy maxi cosi ,a zmieniac bedziemy albo znowu na maxi cosi albo moze ten co Nata mowilas,jeszcze nie wiem,narazie mamy jeszcze ten do 13 kg.
 

aneta456

kocham i jestem kochana
Dołączył(a)
26 Luty 2008
Postów
6 185
Rozwiązania
0
Luxik-Tomeczek jeszcze mieści się w tym najmniejszym foteliku?U nas to już od grudnia mamy większy bo Ala z tamtego wyrosła
 

mrozik_j

Sierpniowa mama'07
Dołączył(a)
27 Luty 2007
Postów
4 367
Rozwiązania
0
Aneta - zapominasz że nasze skarby są duuuże ;-). My też zmieniliśmy na początku grudnia, a teraz myślimy o nowym, ale nie wiem jakim.
Właśnie mąż mi dał zadanie wyszukania jakiegoś sensownego. Chrzestni powiedzieli że sie dokładają, więc mozemy poszaleć ;-).
Nam polecali firmę RECARO. Cena - 800 - 1000 zł. To jest firma która specjalizuje sie w produkcji foteli do samochodów i fotelików
 

Kludi

Mama Filipka i Franusia
Dołączył(a)
16 Listopad 2007
Postów
381
Miasto
Świętochłowice/Chorzów
Rozwiązania
0
My się dziś wybieramy na poszukiwania fotelika,jak wrócimy to postaram się zdać relację.Dziewczyny powiedzcie tylko czy jak szukałyście fotelików po sklepach to czy brałyście swoje maluchy ze sobą aby je "przypasować" do fotelików? bo niewiem czy mam brać Filipa, a szczerze mówiąc to nie chcę go męczyć zresztą i nam będzie lepiej bez niego bo będziemy mogli na spokojnie się rozejrzeć.
Tomola mi bratowa poleca Chicco Key1 taki też ma i sobie go chwali.
 
reklama

mrozik_j

Sierpniowa mama'07
Dołączył(a)
27 Luty 2007
Postów
4 367
Rozwiązania
0
Kludi - nam sprzedawca powiedział że jak będziemy chcieli juz kupić, to żeby wziac małego ze sobą, że niby nawet kolor wybrać. Że zdarza sie tak że dzieci np w czarnym nie usiadą a do czerwonego z chęcią., mimo ze ten sam model :sorry2:. My nie wiemy czy będziemy z Flipkiem na przymiarki jeździć, bo on straszny złośnik przy sadzaniu. Jednak jak juz znajdziemy w sklepie, to pewnie przez internet zamówimy, bo przeważnie to ze 100 zł taniej można wyszperać:tak:
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
Olka7863 Potrzebuję porady 15
Ewelina271990 Niemowlaki 11
tysia19969 Potrzebuję porady 18
W Czerwcowe mamy 2018 14

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry