reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Jak odczytywać wyniki bety?

Karolina9494

Początkująca w BB
Dołączył(a)
31 Październik 2023
Postów
21
Hej jeszcze raz wszystkim 🤩 ponieważ jestem w tym kompletnie zielona może Wy mi coś doradzicie... robiłam dziś bete wynik to 31.99 mIU/ml czy można na tej podstawie określić mniej więcej "wiek" ciąży? Totalnie nie rozumiem tych tabelek...🫣
 
reklama
Hej jeszcze raz wszystkim 🤩 ponieważ jestem w tym kompletnie zielona może Wy mi coś doradzicie... robiłam dziś bete wynik to 31.99 mIU/ml czy można na tej podstawie określić mniej więcej "wiek" ciąży? Totalnie nie rozumiem tych tabelek...🫣
Tydzień ciąży na tym etapie ustala się według pierwszego dnia ostatniej miesiączki. Beta nie służy do określania tygodnia ciąży.
 
Tak jak wyżej, po wartości bety nie określa się wieku ciąży.
Powtórz wynik po dwóch dniach żeby sprawdzić czy przyrost jest prawidłowy
 
Dzięki za wyjaśnienie 😊 czyli mam rozumieć że te wszystkie tabelki pokazują do jakiego tygodnia przypisana jest wartość norm?
 

Załączniki

  • Screenshot_20231109_171355_Chrome.jpg
    Screenshot_20231109_171355_Chrome.jpg
    273,8 KB · Wyświetleń: 64
Dzięki za wyjaśnienie 😊 czyli mam rozumieć że te wszystkie tabelki pokazują do jakiego tygodnia przypisana jest wartość norm?