reklama

Mamy z Croydon i okolic

Temat na forum 'Mamy z UK' rozpoczęty przez maja_1980, 23 Marzec 2007.

  1. maja_1980

    maja_1980 grudniowa mama '06

    Czesc Mamuski.;-)
    Jestem mama 3 miesiecznej Mariki. Mieszkamy w Croydon w Londynie, wlasciwie w Surrey.
    Mam nadzieje ze jest tu wiecej polskich mamusiek ze swoimi pociechami.
    Odezwijcie sie. Posiedze na macierzynskim jeszcze z 5 miesiecy a mozre dluzej wiec byloby milo pogadac a moze czaasaminawet spotkac sie gdzies w parku.
    Pozdrawiam.:-)
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: 3 Październik 2010
  2. gabisia

    gabisia Początkująca w BB

    Hej!
    Wczoraj odkrylam to forum i narazie sobie przegladam. Mnostwo tutaj ciekawych rzeczy:)
    Moja Gabrysia ma 18 miesiecy.
    My mieszkamy w Mitcham, tez Surrey. Do Croydon calkiem blisko, 264 sobie podjezdzamy.
    Pewnie, ze milo byloby milo sobie pogadac.
    Pozdrawiamy.
    Do napisania.
     
  3. reklama
  4. maja_1980

    maja_1980 grudniowa mama '06

    Czesc Gabisia
    No wreszcie sie ktos odezwal...jak milo.
    pewnie ze Mitcham jest niedaleko zwlaszcza ze my zmotoryzowane jestesmy. Poczekajmy na lepsza pogode i moze wtedy cos wymyslimy.
    Ja tez niedawno sie zarejestrowalam na forum ... naprawde super. Mamuski sa bardzo przyjazne.
    Duza juz Twoja corunia-moja ma dopiero troszke ponad 3 m-ce.
    Napisz co porabiasz na codzien.
    Pozdrawiam
     
  5. gabisia

    gabisia Początkująca w BB

    Hej Maja!
    Super ze sie do mnie odezwala
     
  6. gabisia

    gabisia Początkująca w BB

    Hej Maja!
    Moja corcia faktycznie duza. Coz czas tak szybko leci! Zreszta zobaczysz sama:)
    Co porabiamy? Staram sie wypelniac mojemu dziecku jakos czas bo w domu to jej troche nudno. Na szczesie teraz coraz cieplej wiec place zabaw okoliczne poznajemy. Gabrysia uwielbia brykac po drabinkach.
    Chodzimy sobie na playgrupy, zeby sie z dzieciakami pobawila. Niedawno zaczelysmy chodzic na zajecia dla polskich maluszkow. Nawet fajnie.
    Za tydzien do Polski jedziemy bo juz sie to moje dziecko za babciami stesknilo:-)
    Do napisania. Pa
     
  7. maja_1980

    maja_1980 grudniowa mama '06

    Czesc Gabisia.
    No ... u nas to troche odwrotnie - babcie sie stesknily za niunia bo ona jeszcze nie ma pojecie kto jest kto. Ale nie jedziemy na Swieta do PL. Lece z mala w maju i posiedze ok 1,5 miesiaca. Tatus do nas dolaczy i zrobimy sobie jakies wakacje nad jeziorkiem w gronie znajomych. A na dlugo lecicie do Pl?
     
  8. gabisia

    gabisia Początkująca w BB

    Hej1
    Lecimy nasza cala trojka na dwa tygodnie. Teraz krociutko, ale jak Gabrysia byla malutka to tez w Polsce dluzej przesiadywalam. Kupowalam bilet w jedna strone i jak nam sie nudzilo to do naszego tatusia wracalysmy.
    Fajnie ze lecisz na dluzej. Dasz sie babciom zaprzyjaznic z wnusia:-)
    Moja mama strasznie teskni za Gabrysia i juz doslownie dni odlicza do naszego przyjazdu.
    Pozdrawiamy.
     
  9. maja_1980

    maja_1980 grudniowa mama '06

    Czesc gabisia
    Masz racje...fajnie tak na dluzej poleciec do Pl. Odliczam dni do wyjazdu ale to w sumie jeszcze dwa miesiace. Napisz kiedy wracacie to moze uda nam sie spotkac zanim wyjade ( jade 30 maja). Pogoda coraz ladniejsza wiec moglybysmy wybrac sie na spacerek z naszymi pociechami.
    Zycze Wesolych Swiat oraz mokrego Dyngusa.
    Pozdrowionka
     
  10. reklama
  11. Gosiaczek27

    Gosiaczek27 Zaciekawiona BB

    Czesc dziewczyny!!! jak milo tu u was goscic:-) Mieszkamy jakies 5 min od stacji east croydon.Jesli tylko bedziecie umawiac sie na wiosenny spacerek to ja rowniez jestem chetna:tak: Oj jak milo by bylo nawiazac nowe znajomosci.Strasznie brakuje mi tutaj towarzystwa:sick: No i wy jako juz doswiadczone mamy bedziecie mogly mi zawsze cos doradzic.Ja mam termin na 12 sierpnia i bedziemy mieli coreczke:-) Chce Wam tez zlozyc zyczenia zdrowych,wesolych swiat,smacznego jajka oraz mokrego dyngusa. pozdrawiam Was goraco
     
  12. maja_1980

    maja_1980 grudniowa mama '06

    czesc Gosiaczek
    Mam nadzieje ze Swieta mijaja milutko i spokojnie. Jak bede sie wybierac na spacerek z niunia to zostawie wiadomosc. Pod liczba postow jest nr mojego gg wiec mozesz zostawic swoje namiary to sie zdzwonimy.
    Pozdrawiam.
     

Poleć forum