reklama

Marzec 2009

Temat na forum 'Dzieci urodzone w marcu 2009' rozpoczęty przez Miroslava1979, 5 Lipiec 2008.

  1. Miroslava1979

    Miroslava1979 Szalona Żoneczka ;-)

    No to ja chyba jako pierwsza zapiszę się do marcóweczek 2009:-)
     
  2. Kaka82

    Kaka82 Mamusia październikowa'08

    Trzymam kciuki za Ciebie:) i Twoje dzieciatko:tak:
     
  3. reklama
  4. Ewcia81

    Ewcia81 Gość

    Miroslava no tez ja trzymam mocno kciuki i gratuluje kochana..

    Ja moze tez tu dolacze,,bynajmniej bym chciała,,ale obadamy...czekam do 10 tego,bo tetsuje wtedy,
    buziaki
     
  5. meRE34

    meRE34 marzec 2009

    Witam serdecznie!!!
    też jestem marcóweczką. 6 tydz. i 4 dni dopiero. Strasznie sie boje bo to jeszcze takie maleństwo. Mało nas tutaj jak na razie, wiekszość pewnie jeszcze nie wie, że jest w ciąży,,,, ale już niedługo.
    dziewczyny kiedy wybierać się na USG?mój gin powiedział mi, że mam iść w 12 tyg ale ja bym chciała wcześniej zobaczyć tą małą fasolkę. i co teraz ... chyba nie wytrzymam.

     
    Ostatnia edycja: 7 Lipiec 2008
  6. meRE34

    meRE34 marzec 2009

    Ewci81 he he :) ok To czekamy do 10 go. jeszcze trzy dni:)

     
  7. Miroslava1979

    Miroslava1979 Szalona Żoneczka ;-)

    Dziewczynki, ja byłam wczoraj u ginka i odrazu zrobił mi USG, no fasolki jeszcze nie było widać, ale pęcherzyk ciążowy rośnie:-)

    Ewcia, czekamy na testowanko:-)
     
  8. meRE34

    meRE34 marzec 2009

    Miroslava - S u p e r.
    jeszcze troche a maluchy będą nam machać swoimi małymi paluszkami przez ekran. niech tylko troche urosną.
     
  9. anita&maciek

    anita&maciek Wdrożona(y)

    Siemka:)
    Witam szczesliwe marcóweczki:-)
    Ja z mezem i nasza fasolka,chyba tez do was dolacze,roblam dzis tescik i wyszly mi dwie kreseczki:tak: to po raz drogi mage cieszyc sie tym wynikiem,ale niestety zeszlym raze nam sie nie powiiodlo:-(..ale jestesmy optymistycznie nastaweieni do faktu iz moze tym raze uda nam sie zostac rodzicami:rolleyes:
     
  10. reklama
  11. Miroslava1979

    Miroslava1979 Szalona Żoneczka ;-)

    Anitko, ja straciłam moje aniołki już dwa razy, ale powiem Ci, ze to forum mi bardzo pomogło, w a szczególności wątek ciąża po poronieniu. Jak masz jakieś pytania to zajży tam:tak:

    A tak wogóle to GRATULUJĘ!!!:-)


    Coraz więcej nas tutaj:-)
     
  12. anita&maciek

    anita&maciek Wdrożona(y)

    Witam Miroslawa!!
    Milo poznac bratnia dusze,ktora mnie dokladnie rozumie..
    dziekuje za wsparcie i Ci rownież GRATULUJE;-)!!!
    Pozdrawiam serdecznie..

    Ps. jak sie zmienia podpi bo zapomnialam??:confused:
     

Poleć forum