reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

niespokojny sen maluszka

ilonas26

czerwcowa mama 2009
Dołączył(a)
3 Luty 2009
Postów
51
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Witam,

od pewnego czasu mój czteromiesięczny synek śpi niespokojnie w nocy - wierci się, trze rączkami buzię. Nie wiem czym może to być spowodowane. W ciągu dnia jest ok.

Pozdrawiam.
 
reklama

marczelitto85

wurcel purcel
Dołączył(a)
29 Lipiec 2009
Postów
1 070
Miasto
Islandia
Rozwiązania
0
może to ząbki??mojej zaczęły wychodzić jak miała 3 miesiące i od tamtej pory nawet czasem płacze w nocy.ma już dwie jedynki
 

ilonas26

czerwcowa mama 2009
Dołączył(a)
3 Luty 2009
Postów
51
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Dzięki wielkie za pomoc ;-)
Trochę zaczęło mnie to martwić, ponieważ wcześniej ze spaniem nie było większych problemów.

Pozdrawiam
 

Inke

Kwietnióweczka '09
Dołączył(a)
22 Wrzesień 2009
Postów
161
Rozwiązania
0
A u mnie powod byl blachy. Dziecku bylo za goraco, i kolderke zamienilismy na kocyk, teraz jest juz wszystko po staremu.
 
Dołączył(a)
10 Grudzień 2008
Postów
2
Miasto
Starogard gdński
Rozwiązania
0
Witam wszystkim mam malutki problem mam 14miesięcznego Synka jest on bardzo pełny życia broi za 10.... Ale chodzi Mi oto,że on ma bardzo duży problem z zasypianiem popłakuje wstaje w łóżeczku krzyczy i nie chce spać ja go wyciągam z łóżeczka i chce aby się jeszcze pobawił on nie chce bo jest już taki zmęczony że nie ma siły już chodzić ponieważ przez ten problem z zasypianiem nie śpi mi nic w dzień chyba,że akurat zaśnie Mi przy mleku to pośpi tam z 20 min. i to jest wszystko....Czy jest jakiś sposób na to,żeby Mu umilić jakoś zasypianie???? pomóźcie jesli możecie:-(
 

kerna

http://www.lauraziobro.pl
Dołączył(a)
27 Styczeń 2009
Postów
5 330
Miasto
Bieszczady
Rozwiązania
0
Justyna ja miałam tak samo:tak:Przez prawie całe jego życie nie chciał spać w dzień. W nocy dzięki rytuałowi zasypiał bez większych problemó, ale w dzień porażka. Doszło do tego, że spał tylko poza domem czyli w aucie albo w wózku. No ale jak by padało to co wtedy:confused:. Także powiedziałam tyle i zrobiłam z tym porządek. Jak widzę, że jest marudny, trze oczka i nie chce się niczym zająć, robię mu szamanko, zmieniam pieluchę daję ukochaną owieczkę , wsadzam do łózia i papa. Z początku zasypianie zajmowało mu godzinę:szok:Mało nie sfiksowałam. Co kilka minut szłam do niego, kładłam go, przykryłam, pogłąskałam i wychodziłam. Dostawał spazmy i ja też. Ale nie wchodziłam do pokoju za często, bo było jeszcze gorzej:sorry:. Około dwóch tygodni to trwało i teraz Mały mi zasypia bez żadnego jęknięcia. Przytula się do owieczki z uśmiechem i cześć. Proponuję Ci tą metodę mimo, że jet drastyczna, ale niestety takie maluchy są cwane ;-). Jeżeli dla Ciebie to za trudne to zawsze możesz organizować drzemki na spacerach.
W dzieciach trzeba wyćwiczyc naukę samodzielnego zasypiania. Tak jak siada do obiadku w krzesełku, zapinasz śliniaczek, podajesz miskę i on wie że będzie amanko. No a z zasypianiem jak?? Skoro raz na rękach, raz w wózku, potem z butlą w buzi za każdym razem inaczej i to pewnie jest przyczyną. Powodzenia
 
reklama

Ellie1981

mama majowa'09
Dołączył(a)
14 Luty 2009
Postów
139
Miasto
Leeds UK
Rozwiązania
0
my tez mamy problem, ale w nocy....od kilku dni byl problem ale ostatnie 2 noce to masakra. Mala budzi sie bardzo czesto, wyglada to tak: wieczorem po kapieli jest jedzonko (probujemy mleko modyfikowane lub kleik ale czasem konczy sie na samym cycu) i tak ok 21 mala zasypia (niestety przy cycu na naszym lozku), budzi sie ok 21.30 i 22 (zasypia jedynie po przeniesieniu na nasze lozko), pozniej pobudka ok 1 na jedzenie, nastepna o 4, o 6 i o 7.30 a ok 9 budzi sie juz na dzien. Nie wiem jak wybrnac z tej sytuacji...mozliwe ze jej zabki ida ale przeciez z tego powodu nie bedziemy tak cudowac noca, chyba troche boimy sie drastycznych metod ale coraz czesciej sie nad nimi zastanawiam bo przeciez tak nie mozna zyc. A dodam ze w dzien czesto zasypia sama we wlasnym lozeczku, wiec o co chodzi...?
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
P Potrzebuję porady 5
M Potrzebuję porady 3
monia_26 Roczniaki i dwulatki 7
Kopka Rozwój i zabawy 10

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry