Dzieci 3 letnie mają problem ze wskazaniem palcem dzieci ciała, tak samo um. Budowania wieży z 3 kloców to um dla 3 latków. Te umiejętności z internetu są czasem zabawne

mamy córeczkę w tym samym wieku dokładnie mija kończy 11 m 17 lutego. Paluszkiem pokazuje ale to na zasadzie wie do czego służy palec ale nie pokazuje zawzee jak coś chce, czasem pytań gdzie jest pies, oko to pokazała może z 3 razy na zasadzie że jej się udało, czasem reaguje na imię czasem w ogóle. To jest jak najbardziej normalne. Naprawdę

dodam tylko ze jestem nauczycielem, matka wariatka z dzieckiem byłam już neurologa na kontroli bo się na czytałam też różnych głupot i naprawdę nie warto. Dziecko rozwija się w swoim tempie a spektrum to jest zespół objawow, a nie pojedyncze SYMPTOMY. MYŚLĘ, ŻE Gdyby z córką coś by się działo to zauważyła by Pani, przede wsyyskim kontakt wzrokowy, um społeczne, schematyzacja zachować, nadmierny lub niedostateczny, bok, wybiórczość pokarmową, zaburzona integracja sensoryczna, zmysł równowagi itp. Dziecko w tym wieku jest już bardzo kumate ale nie na tyle, żeby izolować konkretnie na zawołanie trochę tego co my mówimy typu pokaż, zrób, wołam Cie itp. Jeśli jest zajęta zabawa to nadmiar bodźców ciężko ogarnąć. Moja córka no w ogóle nie chce bić brawa ani przybijac piątki, zrobiła to parę razy, brawa biła teraz nie i trudno