reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Pomużcie jak możecie

Dołączył(a)
12 Czerwiec 2019
Postów
7
Rozwiązania
0
Hej mam 18 lat od ponad roku biorę tabletki antykoncepcyjne wspomnę że w tym raz były zmieniane.Od kilku dni mam zawroty głowy,mdli mnie na samą myśl o jedzeniu,straszne zatwardzenie o i okropny ból obu jajników może ktoś pomóc?
 
reklama

Fado123

Fanka BB :)
Dołączył(a)
22 Styczeń 2019
Postów
4 015
Rozwiązania
3
Tabletki bierzesz regularnie ? nie zdarzyło się pominąć ? który masz dzień cyklu?
 
Dołączył(a)
12 Czerwiec 2019
Postów
7
Rozwiązania
0
Dziękuję za szybką odpowiedź. Tak tabletki biorę regularnie mój partner również stara się mi o nich przypominać.wedłóg mojego kalendarza miesiączkowego 3 dzień
Zapomniałam dodać że mam straszne wahania nastrojów potrafię leżeć i tak po prostu zacząć płakać sama nie wiem czemu
 
reklama

Fado123

Fanka BB :)
Dołączył(a)
22 Styczeń 2019
Postów
4 015
Rozwiązania
3
Martwisz się tym ,że źle się czujesz ,czy myślisz że jesteś w ciąży i się nakręcasz?
 
reklama
Do góry