reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Pozytywny test miesiąc po terminacji

Saraaa07

Początkująca w BB
Cześć!
Chciałabym zwrócić się do Was, bo wiem, że jest tu dużo osób po podobnych przejściach.
Otóż miesiąc temu zakończyłam ciążę (terminację odbyła się za wskazaniem lekarskim, także prosiłabym bez oceniania), jestem umówiona do lekarza na przyszły tydzień, aby zrobić usg.
Co do samego procesu, przebiegł on dość bezproblemowo- krwawiłam krócej niż tydzień.
Niestety ponad tydzień temu zaczęłam się niepokoić, bolał mnie brzuch tak samo jak, gdy byłam w ciąży, wróciły nudności i delikatne zawroty głowy.
Na początku myślałam, że to może zbliżającą się miesiączka ale niestety póki co się nie pojawiła.
Wczoraj wieczorem zrobiłam test, wyszedł pozytywny.
Ciąża została zakończona w 6 tygodniu.
Myślicie, że pomimo tak krótkiej ciąży beta może nadal się utrzymywać?

reklama
W międzyczasie współżyłaś bez zabezpieczenia?
Nie, od ponad miesiąc nie współżyłam.
Zastanawia mnie jedynie, czy może terminacja się nie udała albo nie była kompletna. Słyszałam, że po aborcji zazwyczaj krwawienie jest silne i dłuższe, a mnie było lżejsze niż podczas miesiączki.
Czy takie objawy jak mdłości itp. mogą być również spowodowane spadkiem bety?

Nie, od ponad miesiąc nie współżyłam.
Zastanawia mnie jedynie, czy może terminacja się nie udała albo nie była kompletna. Słyszałam, że po aborcji zazwyczaj krwawienie jest silne i dłuższe, a mnie było lżejsze niż podczas miesiączki.
Czy takie objawy jak mdłości itp. mogą być również spowodowane spadkiem bety?