reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Skurcze Przepowiadajace...

anni

Fanka BB :)
Dołączył(a)
30 Styczeń 2007
Postów
2 756
Miasto
Westcliff-on-sea UK
Rozwiązania
0
dziewczyny wiem, ze gdzies rozmawialysmy o tym, ale ja sie chce was zapytac jak z tymi skurczami czy czujecie cos??? i co??

Bo ja NIC:no:
nic mi nie twardnieje, troche jakos kuje od czasu do czasu ale to chyba nie to...

I sie zastanawiam - moja kolezanka miala od polowy ciazy...wiem ze niby od 30 tygodnia ...

a co jak ich w ogole nie bedzie?? hmm no zastanawiam sie czy one to mus musza byc...

dajcie znac...;-)
 
reklama
E

efilo

Gość
Anni
ja miałam może z trzy razy i za każdym razem panikowałam.

Widzę jednak że jesteś typową kobietą. Włosy kręcone - źle, proste - źle :-D

Pamiętam że ja panikowałam jak mi nie było niedobrze na początku ciąży bo gdzieś się doczytałam że jak niedobrze to dzidzia jest bezpieczna bo poziom hormonów oki.

Pytałam gina o stawianie się macicy - powiedział że jak się stawia to wcale nie rewelacyjny objaw. Znaczy że zaczęłhy się już przygotowania do porodu.

Skurcze wyglądają tak że z brzusia robi Ci się twarda kula (twarda w każdym miejscu - a nie tak jak dzidzi wystaje). Powinno przejść po kilku minutkach. Ja nie czuję przy tym żadnego dyskomfortu ani bólu. Tylko stres :baffled:

Od siódmego miesiąca to normalne zjawisko, które może się pojawiać ale wcale nie musi, także spoko.
 

anni

Fanka BB :)
Dołączył(a)
30 Styczeń 2007
Postów
2 756
Miasto
Westcliff-on-sea UK
Rozwiązania
0
Efilo kochana pocieszylas mnie...

dzieki - wiec juz cichutko siedze bo jak nie musza w ogole byc to wole by ich nie bylo - nie bede panikowac przynajmniej ;-)
 
E

efilo

Gość
Pewnie się pojawią w swoim czasie. :tak:

Z doświadczenia innych wiem jednak że dziewczyny mają już skończony 32 tc i jeszcze nic.
 

fantazja

mamy czerwcowe 2007 Entuzjast(k)a
Dołączył(a)
19 Listopad 2005
Postów
1 381
Rozwiązania
0
Anni - ja tez kompletnie zadnych skurczy nie czuje ale to mnie akurat zupelnie nie martwi;-)
 

jolka111

mamy czerwcowe 2007 Entuzjast(k)a
Dołączył(a)
31 Październik 2006
Postów
3 126
Miasto
Poznań
Rozwiązania
0
Pewnie się pojawią w swoim czasie. :tak:

Z doświadczenia innych wiem jednak że dziewczyny mają już skończony 32 tc i jeszcze nic.
Niekoniecznie, ja co prawda mam już od bardzo dawna, ale to była dla mnie nowość, bo w poprzedniej ciąży mnie to ominęło, ale podobno jak się ma to poród łatwiejszy ;-)
 

niuni

mamy czerwcowe 2007 Zadomowiona(y)
Dołączył(a)
6 Kwiecień 2006
Postów
823
Rozwiązania
0
oj, to ja czasem miewam takie skórcze. Dobrze,że jutro idę do ginki.... U mnie to pewnie przez ten stres z remontem, bo wsio prawie na mojej głowie :-(
 

izka01

mamy czerwcowe 2007 Zadomowiona(y)
Dołączył(a)
8 Luty 2007
Postów
2 401
Miasto
Gdynia/Portland
Rozwiązania
0
Ale czekajcie, bo czegos nie kumam. To te skurcze o ktorych piszecie objawiaja sie jako twardy brzuch czy skurcze jak przy okresie? I czy sa bolesne czy wcale. Bo ja w zasadzie nie wiem czy mam czy nie mam-czasem cos mnie tam ciagnie ale niezbyt czesto no i nie wiem czy to TO. :-)
 
reklama

Kotek07

mamy czerwcowe 2007
Dołączył(a)
16 Listopad 2006
Postów
2 430
Miasto
Gdynia/Frankfurt
Rozwiązania
0
U mnie tak jak u Izy, twardnienia brzuszka nigdy nie czułam za to czasami jakieś ciągnięcie i sama nie wiem co to jest?
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
Ayashi86 Skurcze przepowiadajace 24 tydzien ciazy Potrzebuję porady 1
K KTG, skurcze Potrzebuję porady 5
s.magdalena339 Zapis KTG lekkie skurcze Ciąża, poród, połóg 20
s.magdalena339 Skurcze przepowiadające Ciąża, poród, połóg 13
Ollax Plamienie i skurcze 6tc Potrzebuję porady 5
M Skurcze przepowiadające, a poród Ciąża, poród, połóg 1
K Skurcze przepowiadające czy porodowe Ciąża, poród, połóg 31
B Skurcze brzucha pierwszy trymestr Potrzebuję porady 15
M Skurcze i skracanie szyjki - czy mam panikowac? Ciąża, poród, połóg 14
Patrycja35 Minitor ktg a skurcze Potrzebuję porady 13
P Skurcze i zanik bolu piersi w 6 tc Ciąża, poród, połóg 22
K Skurcze i bóle brzucha po badaniu szyjki macicy w ciąży. BB położna radzi mamom 4
A Skurcze macicy Potrzebuję porady 4
D skurcze/twardnienie brzucha w 18tc Potrzebuję porady 7
K Skurcze?? Potrzebuję porady 2
P Ile przed miałyście skurcze przepowiadające? Ciąża, poród, połóg 2
P Ile czasu przed porodem miałyście skurcze przepowiadające ? Potrzebuję porady 5
O Zapytanie skurcze Potrzebuję porady 7
nowamloda12 Skurcze 36tc ? Pomocy Potrzebuję porady 11
K 30 tydz silne skurcze ból podbrzusza Ciąża, poród, połóg 19
K 1 miesiąc - bardzo silne skurcze podbrzusza Potrzebuję porady 18
S Jak poznać skurcze porodowe? Potrzebuję porady 7
L Skurcze przepowiadające Potrzebuję porady 2
olcia154 Skurcze w ciązy Potrzebuję porady 8
W Czy to skurcze w 32 tc? Potrzebuję porady 1
C Okropne skurcze łydek ? Potrzebuję porady 3
M Wyprawka i skurcze Potrzebuję porady 6
A Silny ból brzucha/skurcze Ciąża, poród, połóg 12
M Skurcze podczas seksu na początku ciąży? Potrzebuję porady 2
M Delikatne skurcze podbrzusza w pierwszych tygodniach ciąży? Potrzebuję porady 4
A skurcze w 20 tyg ciąży Potrzebuję porady 3
Michalina1993 Skurcze Braxona-Hicksa w 40 tygodniu ? Potrzebuję porady 10
G Bardzo częste skurcze przepowiadające Potrzebuję porady 5
G Bardzo częste skurcze przepowiadające Potrzebuję porady 0
Ewka34 Czy to skurcze? Potrzebuję porady 15
Patii_666 25tydzień i skurcze Potrzebuję porady 1
aleksandrala Boje sie o dzidzie Ciąża, poród, połóg 14
B Bolesne skurcze 19/20 tc Potrzebuję porady 15
S Poród rodzinny- praca naukowa Mój poród 3
A Ciągnięcie w podbrzuszu Potrzebuję porady 3
O Bole i skurcze w 16 tc BB położna radzi mamom 13
N Wywołanie porodu, balonik Ciąża, poród, połóg 7
O Skurcze w 16 tc Ciąża, poród, połóg 18
malinka1000 rozciaganie sie Malenstwa a skurcze? BB położna radzi mamom 4
Z Brak reakcji na skurcze Dzieci urodzone w czerwcu 2017 28
Podobne tematy













































Do góry