reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Tego nie możesz przegapić!

    Marzysz o własnej marce, o otworzeniu firmy? Wpadaj 8.03 o godz.10:30. Daria opowie, jak zacząć myśleć o produkcie? Jak stworzyła markę Clochee i jak udaje jej sie łączyć macierzyństwo z prowadzeniem firmy. Będzie czas na wasze pytania! Zapraszam serdecznie.

    Jeśli masz sposoby na kolki i ból brzuszka maluszka, nie przegap konkursu Vivomixx. Wygraj zakupy!

    Pozdrawiam Anna Ślusarczyk
reklama

Smierc dziecka a kolejna ciaza? Czy sa mamy zmarlych dzieci ktore chcialy zostac jeszcze raz mama?

Jetkaa

Fanka BB :)
Dołączył(a)
23 Wrzesień 2017
Postów
2 128
Hej tak jak w temacie. Czy są mamy zmarlych dzieci ktorym dzieci zmarly?:( i czy zaszly w kolejna ciążę? Jak druga ciaza przebiegala? Po ilu zdecydowalyscie sie urodzic kolejne dziecko?
 
reklama

Szczęśliw@

Fanka BB :)
Dołączył(a)
5 Sierpień 2019
Postów
174
Też jestem ciekawa.
Ja poroniłam w 10 tyg i w 18tyg. Pozniejsze poronienie bylo ciezsze. Zdecydowałam się zobaczyć dzieciątko,mojego malutkiego syneczka😭
Teraz zastanawiam się czy malenstwo ktore bardzo chcialabym urodzic jeszcze nie bedzie mi przypominalo synka... może to głupie ale boję się tego... Mimo ze mam dwie córki brakuje mi w domu "kogos"
 

Szczęśliw@

Fanka BB :)
Dołączył(a)
5 Sierpień 2019
Postów
174
Hej tak jak w temacie. Czy są mamy zmarlych dzieci ktorym dzieci zmarly?:( i czy zaszly w kolejna ciążę? Jak druga ciaza przebiegala? Po ilu zdecydowalyscie sie urodzic kolejne dziecko?
Pozwoliłam sobie przeczytać historię Twojego synka,dzielna z Ciebie babka.
Wiesz co,nasze maluszki w niebie są Święte 😇 Ja chce wierzyć że patrzą na nas z radością i będą nami się opiekować. Chce w to mocno wierzyć , choć u mnie z wiarą wątpliwa sprawa bo nie mogę się pogodzić że Bóg zabrał mi maleństwo za wcześnie...
 

Jetkaa

Fanka BB :)
Dołączył(a)
23 Wrzesień 2017
Postów
2 128
Mowie o smierci narodzonego dziecka.. W sumie kazda strata jest ciezka:( moj synek zmarl po 14miesiacach walki od piewszego dnia zycia.. 14miesięcy koczowalam i walczylam o zycie mojego dziecka. Teraz nie moge sobie z tym poradzic. Starszy syn pyta ciągle czy będzie mial jeszcze braciszka:( ta sprawa jest świeża:( bo malutki zmarl w lipcu:( 25tego:( tesknota jest ogromna.. Tesknie za jego zapachem dotykiem.. Kochałam go z tą chorobą na która nie ma leku:( 14miesiecy walki.. Niepewnosci. Bolu.nadziei ze Bog mi Go zostawi.:( ale Go zabrał.. Jestem zla na Boga.. Kochalismy go i nadal kochamy.. A on go zabrał... Nie rozumiem co się dzieje wokol mnie.. Ze byl.. A teraz? Teraz z dobrych uczuc nie czuje nic.. Wielka pustka.. Ja go mialam.. On mnial mnie. Według lekarzy nie mial prawa żyć:( nie mial przysadki grasicy i tarczycy.. To wyszlo w sekcji.. Bo stan malutkiego nie pozwal na badania... Lekarze mówili ze nasza milosc trzymala go przy życiu a On trzymal mnie w srod tych okropnych wiadomościach..
 

Jetkaa

Fanka BB :)
Dołączył(a)
23 Wrzesień 2017
Postów
2 128
Pozwoliłam sobie przeczytać historię Twojego synka,dzielna z Ciebie babka.
Wiesz co,nasze maluszki w niebie są Święte 😇 Ja chce wierzyć że patrzą na nas z radością i będą nami się opiekować. Chce w to mocno wierzyć , choć u mnie z wiarą wątpliwa sprawa bo nie mogę się pogodzić że Bóg zabrał mi maleństwo za wcześnie...
Ja tez narazie nie odzywam się do Boga:( mam psychiatrę i psychologa.. Moje zycie się zmieniło on180°.. Mam taki omdlenia.zapasci.ataki paniki.. Nie moge robic normalnych rzeczy bez lekow.. Jazda busem? Kończy sie atakiem..jazda autem? Mdeleje.. Cos sie ze mną podzialo i nie wiem jak sobie z tym poradzic.. Moj synek odszedł prawie 6miesięcy temu a ja nadal nie bylam na cmentarzu.. To slowo nawet mi przez gardlo nie chce przejść. Narzeczony z synem jezdzi ja nie dam radę widzieć go w takim okropnym miejscu.. Psycholog mnie przeprowadza przez zalobe.. Moze sie odważe isc do Niego.. Ale na samą mysl robi mi sie slabo.. Poki tam nie bylam zyje we mnie nadzieja ze on jest gdzies. Moze nadal w szpitalu? Boje się ze jak pojde i zobacze ze on tam jest to ja juz sie z tego bolu nie podniose:(
 

missroszi

Fanka BB :)
Dołączył(a)
4 Październik 2019
Postów
1 829
@Jetkaa ściskam cię bardzo mocno!
Nie jestem w stanie wyobrazić sobie przez co przechodzisz....
Gdybym tylko wiedziała co napisać by ci pomóc ale nie wiem 😕
Mam nadzieję że znajdziesz wsparcie.
Czas w tym przypadku pewnie nie leczy ran ale może za jakiś czas zapragniesz mieć kolejne dziecko, nie w zastępstwie ale kolejne by wypełniło wasz dom.
A o synku pielegnuj pamięć 😘
 

Szczęśliw@

Fanka BB :)
Dołączył(a)
5 Sierpień 2019
Postów
174
Ja tez narazie nie odzywam się do Boga:( mam psychiatrę i psychologa.. Moje zycie się zmieniło on180°.. Mam taki omdlenia.zapasci.ataki paniki.. Nie moge robic normalnych rzeczy bez lekow.. Jazda busem? Kończy sie atakiem..jazda autem? Mdeleje.. Cos sie ze mną podzialo i nie wiem jak sobie z tym poradzic.. Moj synek odszedł prawie 6miesięcy temu a ja nadal nie bylam na cmentarzu.. To slowo nawet mi przez gardlo nie chce przejść. Narzeczony z synem jezdzi ja nie dam radę widzieć go w takim okropnym miejscu.. Psycholog mnie przeprowadza przez zalobe.. Moze sie odważe isc do Niego.. Ale na samą mysl robi mi sie slabo.. Poki tam nie bylam zyje we mnie nadzieja ze on jest gdzies. Moze nadal w szpitalu? Boje się ze jak pojde i zobacze ze on tam jest to ja juz sie z tego bolu nie podniose:(
Myślę że masz dwa wyjścia, przejść przez żałobę, pójście na cmentarz bedzie koncowym etapem i pozwolić odejść synkowi w spokoju.
Albo gdy będziesz na siłach fizycznych że wsparciem psychologa zajść w ciąże.
Ja czytam dużo o zaloboe po dzieciątkach,natrafiłam kiedyś na piękne słowa mamy którą poronila.
Cierpiała strasznie,zaszła w ciąże i dopiero po urodzeniu córeczki pozwoliła odejść maleństwo które poronila,spadł z niej ciężar który nosiła...
Oskarek który był chory potrzebował od Ciebie więcej miłości,dzieci niepełnosprawne są "bardziej" kochane. I tym trudniej jest Ci przyjąć do świadomości że odszedł.... A jeszcze bardziej boli i cieszy że żył,choć krótko,a lekarze nie dawali szans .
Sama mam niepełnosprawną córkę,więc wiem że wymaga więcej poświęcenia i miłości.
 
reklama

Jetkaa

Fanka BB :)
Dołączył(a)
23 Wrzesień 2017
Postów
2 128
Narazie boje sie wszystkiego..tego ciągłego bólu.. Tej ciężkości na duchu i sercu ...ciagle mi sie sni .. Ciągle to samo ..moja miłość do niego i wiedza ze on zaraz umrze.. I ten bol:(
Chciala bym byc czegos pewna ale zycie mnie oduczylo o sie boje planować.. Boje sie zajsc w ciaze bo nie mam pewnosci czy to geny.. I boje sie isc na cmentarz.. Boje sie życia bez niego..
Fakt Oskarek mimo choroby duzo zaniosl. Byl bardzo madry.. Rozumielismy sie.. Kochałam go z calych sil bo wiedziałam ze jestem dla niego wszystkim zeby mogl zyc.. Recami.. Oczyma.. Wszystkim..14miesięcy szkolenia.. Z pomp.. Cewnika typu broviak.. Zakladnie sondy.. Podawanie zastrzyku z hormonem.. Podawaniem lekow.. Nawet z reanimacja ktora nie raz wykonywalam:( starszy syn spedzil z nim zamalo czasu:( bo wychodzilismy do domu:( ale nie na długo. Na pare dni:( reszte nas zabieral z domu albo helikopter albo karetka.. Starszak na to wszystko musial patrzec.. Na reanimacje brata.. Na zastrzyki brata az w koncu na śmierć swojego brata i jego trumienke:( stal w tedy na srodku kościoła i tak strasznie płakał.. Nie jak male dziecko.. Nie.. On plakal po cichu i z zalu:(

A co dolega Twojej córci jak moge wiedzieć? I czy wiesz dlaczego poronilas?
 
Podobne tematy
Autor Tytuł Forum Odpowiedzi Data
Majka888 Smierc dziecka, Cesarskie cięcie a kolejna ciąża. Ciąża, poród, połóg 18
Ziombelek Dziwny-trudny temat Zwierzenia 6
agaM3 Układanie maluszka do snu na brzuszku a smierc łóżeczkowa. Co o tym sądzicie? Zdrowie 37
Gwiazdeczka1978 Nagła smierc łozeczkowa Zdrowie 16
K Pokrzywka u dziecka Potrzebuję porady 1
N Waga 15m dziecka Roczniaki i dwulatki 11
A Maseczki dla dziecka Potrzebuję porady 3
G 'ustrzelenie' płci dziecka Staramy się 14
M Adopcja dziecka Potrzebuję porady 9
Z Płeć dziecka na USG Potrzebuję porady 10
Adam2020 Pleśniawki u 4 miesięcznego dziecka Potrzebuję porady 9
Gruszka2017 Zabezpieczenie Dziecka przy sobie Potrzebuję porady 1
Węgorz Ruchy dziecka w 30 tygodniu ciąży Potrzebuję porady 3
N Kulka za uchem u dziecka Roczniaki i dwulatki 4
N Anemia u dziecka Potrzebuję porady 3
H Niepokojace zachowanie dziecka BB psycholog dziecięcy radzi mamom 3
M Koślawy paluch u rocznego dziecka Potrzebuję porady 4
C Próchnica u 1.5 rocznego dziecka Potrzebuję porady 0
L Ruchy dziecka Ciąża, poród, połóg 6
Angelikakos3444 Pierwsze urodziny dziecka, co robić? Potrzebuję porady 8
P Oddzielny pokój dla dziecka Przyszłe mamy 14
B Siedzenie dziecka Rozwój i zabawy 4
O Pokrzywka u dziecka nieswedząca Potrzebuję porady 1
D Nie czuję ruchów dziecka Sierpniowe mamy 2021 7
R Ruchy dziecka Czerwcowe mamy 2021 4
C Odczyt wyników normy u dziecka Potrzebuję porady 11
P Pierwsze ruchy dziecka Potrzebuję porady 6
C Rozwój dziecka a widełki czasowe Potrzebuję porady 6
M Zmiany skórne u dziecka Potrzebuję porady 6
nowamloda12 Bezdech u dziecka Potrzebuję porady 49
ZieloneOczy Płeć dziecka, a objawy ciążowe. Ciąża, poród, połóg 23
S Waga dwutygodniowego dziecka Potrzebuję porady 6
R Biały osad na języku u dziecka Potrzebuję porady 11
A Sterydy w ciąży na rozwój płuc dziecka Ciąża, poród, połóg 23
A Samodzielny siad dziecka Podzielę się z tobą. Miejsce wymiany. 11
W Drgawki u dziecka 1,5 roku Niemowlaki 11
Y Spanie z dzieckiem 16msc Potrzebuję porady 31
Y Problemy z zaśnięciem maluszka Potrzebuję porady 0
A Facet nie chce dziecka Przyszłe mamy 48
G Katar u dziecka Roczniaki i dwulatki 12
A Dieta i sen 9 miesięcznego dziecka BB psychodietetyczka radzi mamom 10
M Intensywne ruchy dziecka w 35tc - pomocy :( Potrzebuję porady 8
K Waga dziecka Potrzebuję porady 13
M Urofuraginum dla dziecka Majowe mamy 2018 2
O Usg u dziecka Potrzebuję porady 7
R Wprowadzanie posilkow do diety dziecka Zdrowie 8
Luiza. opaska zabezpieczająca/szelki dla dziecka Potrzebuję porady 17

Podobne tematy

Do góry