reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Walentynkowy wieczór z mężem- pomysły.

Kalina

Matka synów
Dołączył(a)
26 Kwiecień 2005
Postów
2 615
Miasto
Narew
Rozwiązania
0

Nie podobają mi się kiczowate serducha i tym podobne, ale tak całkiem zignorować walentynek nie da się...mam zamiar posiedzieć z mężem wieczorkiem w domku, uśpiwszy moich trzech synów...jakie macie pomysły na miły wieczór z niemowlakiem w tle?


 
reklama

nikita33

Fan(ka)
Dołączył(a)
21 Grudzień 2004
Postów
2 021
Rozwiązania
0
Cóz, u nas to będzie raczej mało oryginalnie ,ale za to napewno miło - jakieś dobre jedzonko, szampan, pewnie przedtem kwiaty (strasznie je lubię dostawać, to dla mnie najlepszy prezent), no a potem, hmmm... właśnie dziś wypatrzyłam w sklepie świetną bieliznę na tę okazję ;).
Na nic bardziej oryginalnego niestety nie możemy liczyć przy naszym maluchu i w naszej kawalerce. Ale i tak nie narzekam - bardzo lubie spędzać Walentynki w ten sposób.

pozdrawiam
nikita
 

Kalina

Matka synów
Dołączył(a)
26 Kwiecień 2005
Postów
2 615
Miasto
Narew
Rozwiązania
0
Myślałam o dekoracji...żeby jakoś inaczej było...Zrobie ciasto, do tego owoce...świece...
co do tego " hmm.."- ja sie w żadną swoją bielizne sprzed ciąży nie mieszczę...horror...chyba zamówię sobie z allegro...

 

nikita33

Fan(ka)
Dołączył(a)
21 Grudzień 2004
Postów
2 021
Rozwiązania
0
Hehe, nic nowego ,ja po ciąży musiałam wymienić całą garderobę, z bielizną oczywiście włącznie....
Jeśli chodzi o dekorację, to u nas tylko świece, takie zapachowe. Może gdybyśmy mieli sypialnię, ewentulnie salon, to by się coś pomyślało, ale biorąc pod uwagę, że nasze wieczory siłą rzeczy spędzamy w kuchni, bo w pokoju mały śpi (w naszym jedynym pokoju dodam), to raczej innej dekoracji nie przewiduję. Poza tym nie przepadam za czerwonymi serduszkami i takimi tam. Ale świece zawsze robią nastrój. Może być dużo świec :laugh:

pozdrawiam
nikita
 

Kalina

Matka synów
Dołączył(a)
26 Kwiecień 2005
Postów
2 615
Miasto
Narew
Rozwiązania
0
No...Nikita. Ja to moge poszalec. Mam 5 pustych pokoi- teściowie wyjechali za granice i dom pusty...
Ale co z tego...jak sie wygląda jak matka polka..gdzie tu szaleć...walentynkowe promocje bielizny w rozmiarach m i s...Chyba zostane bez bielizny. W ciąży chodziłam w bokserkach męża i to mi sie podoba. ;D Chyba wlożę bokserki...hi, hi... ;D
Ale ty masz dzidzie- a ja trzech budrysów...czujne uszka w nocy,....chyba im środków nasennych dosypię.
 

nikita33

Fan(ka)
Dołączył(a)
21 Grudzień 2004
Postów
2 021
Rozwiązania
0
Racja, że przy trójce może być trudno o szaleństwo...
Ale matki polki piękne są i już. I tego się trzymajmy.
A bokserki są super seksowne.
A wogóle to nasi mężowie i tak nas kochają, bez względu na rozmiar.
I tego się trzymajmy najbardziej :D

pozdrawiam
nikita
 

Magdalenka

Fan(ka)
Dołączył(a)
9 Styczeń 2005
Postów
1 236
Rozwiązania
0
Dziewczyny - jak widać krótki czas kiey mogłyśmy sobie pobrykac bez stresu minął u naas tez. A człowiek myślał, że jak sie wyprowadzi od rodziców to będzie miał spokój, a tu jeszcze cyba czujniejsi obserwatorzy.
JA w takich wypadakch nie staram sie bardzo planować - pewne, że nic z tego nie wyjdzie - tylko idę na żywioł! Improwizacja i dbry humor sprawdzają siewtedy najlepiej!
A co do rozmiarów.... delikatnie mówiąc tez sie zwiększyłky i coś nie widać możliwości na zmniejszenię Ale co tam to nie wazne.
Wczoraj na gimnastyce pani opowiadała historię i ze swojego zycia - babcią już jest! - i zrobiła do mnie komentarz : "ja miałam w tedy 26 lat, ale pani (o mnie chodziło) to dużo młodsza jest!" Dla wyjaśnienia mojego dobrego nastroju dodam, że właśnie 35 wiosenk mi wybiło!
Jesli chcecie to podam adres tej gimnastyki gdzie tak dowartiościowują!

Pozdrawiam i udanych Walentynek na codzień!!!
 

nikita33

Fan(ka)
Dołączył(a)
21 Grudzień 2004
Postów
2 021
Rozwiązania
0
Hihi, Magdalenka, dobre...
Może i mi by się udało, bo jestem w tym samym wieku....
A z tą improwizacją to święta racja - wczoraj też planowałam romantyczną kolacyjkę, a wyszło na to, że mąż siedział w pracy do północy....
Oby w walentynki wyszło lepiej.

pozdrawiam
nikita
 

mordziulka

MAMUSIA HUBUSIA
Dołączył(a)
8 Luty 2006
Postów
2 655
Rozwiązania
0
hej hej hej!!!!!
nie podupadajcie tak bardzo!
po co wam bielizna jak maz na pewno woli bez....!
nikita skoro nie mozesz w pokoju bo tam maly to jeszcze zostaje lazienka... tam tez mozna swiece zapalic a i romantycznie na pewno bedzie..... i moze maz bedzie mile zdziwiony niespodzianka!
a co do dzieci kalina to polecam syropek diphergan... jednorazowo nic sie nie stania a dzieciaki usna i beda sobie cala nocke snily!!!!! (tylko z dawka nie przesadz!!!!!!!)
 
reklama

Kalina

Matka synów
Dołączył(a)
26 Kwiecień 2005
Postów
2 615
Miasto
Narew
Rozwiązania
0
O matko...ja żartowałam, Mordziulka...nie chce ich ..tego...no, wiesz..arszenik w tym jest????Ja Agathy Christie sie naczytałam.... ;D ;D ;D
A jak zasna to i tak nic nie słysza. Co ty myslisz, my od 13 lat w celibacie zyjemy? ;)
Mamy klucz w sypialni od środka.
:laugh:
mam taką dekorację walentynkwego stołu- suuuuper, co?
Tylko kto mi róże kupi? :)


 

Polecamy

null

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry