reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

witaminy

Dołączył(a)
19 Lipiec 2007
Postów
13
Miasto
Krosno
witam,
podaje swojej córeczce witamine D3, ale o różnyh godzinach,
mam pytanie, o której godzinie najlepiej podawać dziecku witaminy, żeby miały jak
najlepsze działnie?
 
reklama

karolina77

mamy lutowe'07 Zadomowiona(y)
Dołączył(a)
5 Październik 2006
Postów
4 112
Ja tez podaje dwie krople, a o godzinach podawania nie bylo mowy. Dziewczyny, a w jaki sposob wy podajecie dzieciom witaminki?? Tzn. czy mieszacie np. z mleczkiem, czy podajecie osobno?
 

vampirek80

mamusia Maciusia:)
Dołączył(a)
23 Wrzesień 2007
Postów
44
witam:-)
nam lekarka kazała dawać aż 4 razy dziennie cebionmulti:szok:bo jej zdanioem mały jest 'jakis blady':eek::-Dmorfologia wyszla ok wiec nie wiem o co chodzi:no:Daje jak sie tylko obudzimy ,w południe i przed spaniem ok20
 

rozalka

Lutówkowo-sierpniowa mama
Dołączył(a)
19 Kwiecień 2007
Postów
10 598
witam:-)
nam lekarka kazała dawać aż 4 razy dziennie cebionmulti:szok:bo jej zdanioem mały jest 'jakis blady':eek::-Dmorfologia wyszla ok wiec nie wiem o co chodzi:no:Daje jak sie tylko obudzimy ,w południe i przed spaniem ok20
Strasznie dużo,jak dla dziecka zupełnie zdrowego i z dobrą morfologią.Może poradż się jakiegos innego lekarza,by nie 'przewitaminizować' malucha,co tez może być grożne.
 

vampirek80

mamusia Maciusia:)
Dołączył(a)
23 Wrzesień 2007
Postów
44
ide jutro do tej lekarki jeszcze raz zobaczymy co powie i jak sie spisze.jak bedzie bez zmian to szukam nadal dobrego pediatry co jest naprawde sztuka!
Może ktos zna dobrego pediatre w limie-warszawa?tylko nie takiego gdzie na wizyte trzeba czekac dwa miesiace!!
 
Dołączył(a)
27 Wrzesień 2007
Postów
10
ide jutro do tej lekarki jeszcze raz zobaczymy co powie i jak sie spisze.jak bedzie bez zmian to szukam nadal dobrego pediatry co jest naprawde sztuka!
Może ktos zna dobrego pediatre w limie-warszawa?tylko nie takiego gdzie na wizyte trzeba czekac dwa miesiace!!

W limie akurat nie, ale z czystym sumieniem moge polecic pania dr Jolantę Mikołajewicz, ma cudowne podejscie do dzieciakow i nie faszeruje ich bez potrzeby lekami... wiecej o niej mozna poczytac tutaj: http://www.homeopatiaok.pl/Portal/Porady/Mikolajewicz.aspx
 
reklama
reklama
Do góry