reklama

Wózki poznań

Temat na forum 'Dzieci urodzone w lipcu 2005' rozpoczęty przez wózki, 11 Czerwiec 2005.

  1. wózki

    wózki Gość

    Czy ktoś wie gdzie można dostać kupić dobry i nie za drogi wózek w Poznaniu lub okolicach??? (np gdzie mozna dostać wózki firmy EL-JOT??) Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkie przyszłe mamy :)
     
  2. martica5

    martica5 Fanka BB :)

  3. reklama
  4. agaD

    agaD Gość

    Znalazłam coś na www.tanimarket.pl. Czy ktoś moze juz coś tam kupował??? Czy moznazaufac temu sklepowi???

    Już wkrótce :)
    [​IMG]
     
  5. SIABA

    SIABA Fanka BB :)

    JA KUPIŁAM WÓZEK W PANORAMIE TYLKO NIE PAMIĘTAM JAKIEJ FIRMY ZA 700 ZŁ. DUŻY SKLEP JEST W RONDZIE PRZY SELGROSIE. JEST JESZCZE PATI I MAKS NA POLNEJ NO I WEDŁUG MNIE NAJTAŃSZY PRZY TESCO NA OPIŃSKIEGO TO JEST BODAJŻE "DYZIO" CZY JAKOŚ TAK. pzdr.
     
  6. Atruviell

    Atruviell Wrześniowe mamy'07

    Ja zamówiłam dziś w internecie wózek Matrix firmy El-jot. Koszt całkowity zakupu 650 zł. Zapłata gotówką u kuriera w momencie odbioru. Strona sklepu www.wozkidzieciece.pl - ceny są tam niższe niż w bobomarkecie. Jeśli chodzi o zaufanie, to mam nadzieję, że wózek okaże się zgodny z opisem producenta i nie będzie problemów z odesłaniem towaru. Zobaczymy za 7 dni. Pozdrawiam i miłych zakupów.
     
  7. agaD

    agaD Gość

    Dzięki bardzo! Też zaczęłam trochę jeździć i oglądać i jak na razie to DYZIO przebija cenowo inne sklepy. Co prwda nie znalazłam tam EL-JOTu ale maja za to Hepakos. Bede musiala sie jeszcze wybrac do Pasazu Rondo :) Pozdraiwam wszystkie mamay. Kurcze to już naprawdę niedługo ! ;D Chyba zaczynam się trochę bać....




    [​IMG]
     
  8. Maks

    Maks Początkująca w BB

  9. anka82

    anka82 Początkująca w BB

    W poznaniu wozki el-jot ma sklep smile. Mozna kupic przez internet tutaj: sklep-smile.pl i umowic sie w ich punkcie aby zobaczyc wozek przed zakupem. Ceny z tego co zauwazylam maja najnizsze, albo jedne z najnizszych i bardzo mily kontakt ze sprzedajacymi:) Wszystko mi pokazali na miejscu, wiec nawet nie myslalam o tym zeby szukac dalej. Tak w ogole to polecam szczegolnie wozeczek El-Jot Vesper. Sprawdza sie bardzo dobrze. Za taka cene trudno znalezc lepsze rozwiazanie... chyba ze inny model - Carmen, tez przyzwoity ale ja wole skretne kola;)

    Pozdrawiam wszystkie mamy!:)
     
  10. reklama
  11. komis-matus

    komis-matus Początkująca w BB

    :-)Serdecznie zapraszamy do komis Matuś w Poznaniu na ul.Hetmańską 109.W naszej ofercie około 40 szt. różnych wózków dziecięcych. www.komis-matus.pl
     
  12. diodak

    diodak Początkująca w BB

    Ostatnia edycja: 29 Czerwiec 2011

Poleć forum