reklama

Ząbkowanie

Temat na forum 'Dzieci urodzone w kwietniu 2006' rozpoczęty przez martap22, 3 Czerwiec 2006.

  1. martap22

    martap22 Mama kwietniowa 2006

    zakladam ten watek bo pewnie juz niedlugo naszym pociechom zaczna wychodzic zabki wiec bedziemy mogly wtedy dzielic sie informacjami na ten temat wlasnie na tym watku. ja w sumie zauwazylam ze wiki od jakiegos czasu sie slini mocno i z babelkami i ciagle wytyka jezyczek i sie oblizuje.Paluszkow niby nie wklada czesciej do buzi ale je swojego hipcia:) czy to nie za wczesnie na zabki?musze poobserwowac jej dziaselka,moze cos bedzie widac. chociaz wiem ze nawet w polowie 2 miesiaca moga pojawic sie juz pierwsze zabki.gryzaczek w sumie juz mam.
     
  2. dori

    dori Fanka BB :)

    U nas to samo. Sliny co niemiara, oblizywańsko non stop a i rączki prawie cały czas jak nie ma smoka to wędrują w buziaku.
     
  3. reklama
  4. ewcik

    ewcik mama kwietniowa 2006

    Ja tez zauwazylam ze Norbik ostatnio zaczal sie slinic. Czyzby to juz faktycznie zabki ??? Wydaje mi sie, ze troche wczesnie, ale moze...
     
  5. Anek@

    Anek@ Fanka BB :)

    Kubus tez bardzo mocno zaczal sie slinic i wsadza wszystko do buzi najchetniej piastki...i dziaselka zaczely mu sie robic biale..ale to chyba za wczesnie na pierwsze zabki ???
     
  6. magdalena25

    magdalena25 Majowe mamy'08 Przeszczęśliwa mamuśka

    Nie martwcie się, bo ponoć takie ślinienie może się zacząć na kilka miesięcy przed pierwszymi ząbkami, więc wnioskuję, że to jeszcze nie to. Ale z drugiej strony zdarzają się przypadki, że dziecię rodzi się z ząbkiem!
     
  7. Magdaleona

    Magdaleona Fanka BB :)

    No u Oliwki też wystepuje mocny ślinotok - zwłaszcza wieczorkiem, rączki nonstop w buzi (no chyba że buzia jest zatkana smokiem) ale smoka ciągnie tak intesywnie, że czasem sprawdzam czy nie jest głodna wcześniej - ale nie!
    Na środowej wizycie u lekarki mówiłam o tym ślinieniu, ale ząbków jak na razie nie widać
     
  8. martap22

    martap22 Mama kwietniowa 2006

    dzis w nocy obudzily mnie dziwne odglosy,patrze a Wiki je becik na ktorym lezala.Bylo to po polnocy i sie zdzwiilam ze juz zglodniala.Dalam je smoczka i tak go ssala pzrez godzine,oczywiscie co chwile jej wylatywal wiec musialam go jej wkladac do buzi.w koncu dalam jej piers i usnela ale nie na dlugo. po 2 godzinach zaczely sie jej slynne koncerty-stekanie i jeczenie i wydawanie takich odglosow jak slon wiec nazywana jest pzrez nas sloniiatkiem:)nawet przez sen tak robi-o zgrozo. acha,chyba nie ten watek:))
    mialam tu napisac ze slini sie niemilosiernie i jest marudna i placzliwa a jak ma smoczka w buzi to slina az jej wychodzi bokami.
     
  9. idzia

    idzia mama: X 2000; IV 2006

    nasza mala tez sie slini co niemiara :)
    ciekawe czy bedzie miala zabki tak szybko jak michalek - pierwszy przebil sie jak maly skonczyl 4 miesiace;
     
  10. reklama
  11. iza1

    iza1 Fanka BB :)

    Karolcia też bardzo się czasami ślini, i tak samo jak Wasze pociechy wklada rączkę do buzi nawet jak na pewno nie jest głodna, smoka wypluwa a wkłada rączkę :p Wnioskuję że to chyba normalne w jej wieku skoro inne dzieciaczki też to robią. Ciekawe któremu z nich wyjdzie pierwszy ząbek ???
     
  12. lidijka

    lidijka kwietniowa matka polka 06

    Czy Wasze dzieciaczki też mają takie białe dziąsełka? O ślinotoku nie wspomnę. Czy są jakieś korzyści ze znalezienia pierwszego ząbka? Moze tatuśka na coś naciagnę? Hi,hi.
     

Poleć forum