reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Amniopunkcja robić czy nie?

Jestem już po wizycie u lekarza genetyka. Bardzo się cieszę, że jednak się zdecydowałam mimo zapewnień mojego lekarza, że to mi nic nie da. Pan Doktor zauważył, że lekarz wykonujący usg genetyczne i ocenę ryzyka uwzględnił za mało parametrów np. nie uwzględnił, że dziecko ma kość nosową. Stąd mogło wyjść aż takie ryzyko. Uspokoił mnie na tyle, że postanowiłam nie robić amniopunkcji. Zrobił mi usg, które trwało prawie godzinę. Obraz jest prawidłowy! Żadnych odchyleń. Wiem, że nikt mi nie da 100% pewności ale chyba żadna z Nas nie ma. Także, dziewczyny głowa do góry będzie dobrze! Chciałam Wam też podziękować za wsparcie w czasie tych najbardziej stresujacych i przerażających dni. Buziaki
 
reklama
Super ze i u Ciebie wszystko ok [emoji173][emoji7][emoji3059][emoji106]

Podam przykład na sobie : trisomia 21

Z samych danych przed usg 1:163
Po usg 1: 817
Z wieku 1:116
Po wrzuceniu wszystkiego na strone z kalkulatorem wyliczeń pappy i bety 1:3333
A w nifty 1:102 036 385

Dobrze że wyniki nifty miałam 2 dni przed usg genetycznym [emoji170]