reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Starania z clostilbegyt i prolaktyna czynnościow staraczki 2018

Nie znam się, ale obstawiałabym może 15 dc 15 i 17 godzina, potem blednie więc tak jakby było po owu, ale niech może się jakiś ekspert wypowie, bo ja nigdy nie korzystałam z testów owu.
 
reklama
Pisałam Ci już na innym wątku że chyba żaden, ewentualnie 15 dc ale słaba ta kreska. Ja też myślałam że takie blade są pozytywne póki nie miałam prawdziwego pozytywu. Jak długie masz cykle? Może dopiero przed Tobą pozytyw? Rób dalej testy.
Wiem, że pisałaś ale jesteś jedyną osobą która powiedziała, że żaden. Wszystko by wskazywało na 15dc. Cykle mam 31dniowe. Ostatnio pozytywny wszedł mi w 17dc... Dzisiaj mam 17dc i są już dużo bledsze niż w 15dc.
 
Znam przypadki że z braku pozytywnych testów jest potem ciąża więc jeśli masz regularne cykle to nie sugeruj się tym :) masz jakieś inne objawy owulacji? Śluz, ból, jak temperatura? :)
Wiem, że pisałaś ale jesteś jedyną osobą która powiedziała, że żaden. Wszystko by wskazywało na 15dc. Cykle mam 31dniowe. Ostatnio pozytywny wszedł mi w 17dc... Dzisiaj mam 17dc i są już dużo bledsze niż w 15dc.
 
Znam przypadki że z braku pozytywnych testów jest potem ciąża więc jeśli masz regularne cykle to nie sugeruj się tym :) masz jakieś inne objawy owulacji? Śluz, ból, jak temperatura? :)