reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

• Znasz to? Dzień ledwo się zacznie, a Ty już masz na koncie przebieranie w półśnie, mycie części do laktatora i gorączkowe poszukiwania smoczka pod kanapą. Jeśli w tym chaosie marzysz choć o jednej rzeczy, która ułatwi Wam codzienność – weź udział w konkursie i wygraj urządzenia Baby Brezza, które naprawdę robią różnicę! Biorę udział w konkursie
reklama

Grudzień 2009

Studiuję administrację.

Biedaczko :-( I biedny mały...niech zdrowieje! Szkoda, że antybiotyk musi brać :-( Już teraz...
No i dochodzą do tego problemy aż szkoda...trzymaj się i nie daj lokatorom!!! mam nadzieję, że sie ułoży
na umk czy wsb?
a co do egzaminu bez nauki mialam tak samo, jak mialam warunkowy, poszlam z podejsciem ze co bedzie to bedzie i zdalam! i GRATULUJE:)!
LUZNA wiesz gdzie jest klub vademecum? bo tam sa spotkania dla rodzicow i mozna z dziecmi przyjsc:) jeszcze sie dowiem dokladnie co i jak to moze bysmy sie wybraly?

Ehh ja skończyłam tech. ekonomiczne specjalizacja rachunkowość i finanse never ever!!!!
podziwiam, ja mialam do czynienia z rachunkowoscia, i 3 razy podchodzilam do egzaminow:):p

yh ja dzis juz zajechana jestem:/

reklama
No ale z tego co dzisiaj napisalas wnioskuje ze ty bylas na golasa:-D:-D:-Dskoro mala miala tylko body na sobie:tak:

I widze ze wasza mala tez ma naczyniaka na twarzyczce...