reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

1cm szyjka i rozwarcie 1cm 31tc

Marcelkowa33

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
16 Lipiec 2019
Postów
36
Rozwiązania
0
Cześć Dziewczyny, obecnie jestem w 31tc +4dni i od dziś przebywam w szpitalu, ponieważ mam skrócona i rozwarta szyjke, podają mi sterydy na płuca dziecka, czy któraś była też w takiej sytuacji, jak myślicie doleze chociaż do 37tc?? Jestem trochę podlamana...
 
reklama

Agatka29

Fanka BB :)
Dołączył(a)
5 Listopad 2017
Postów
5 094
Rozwiązania
0
Cześć Dziewczyny, obecnie jestem w 31tc +4dni i od dziś przebywam w szpitalu, ponieważ mam skrócona i rozwarta szyjke, podają mi sterydy na płuca dziecka, czy któraś była też w takiej sytuacji, jak myślicie doleze chociaż do 37tc?? Jestem trochę podlamana...
Hej ja miałam szyjkę 2,3 cm od 17 tyg ,pozniej już nie mierzona,założony pessar,od 26 tydzień szyjka przypuszczała na 1,5 palca ,strach wielki ,lekarz dawał szansę do 34 tyg oby tylko wytrzymać !!!w domu 2,5 latek takze na ciągłe lezenie nie był szans
Urodziłam dzień przed terminem ! Dziękuję Bogu !
Dodam że pierwszy poród miesiąc wcześniej ,z pessarem i nie dało sie zatrzymać
Trzymam kciuki za poród w terminie ,wiem co przeżywasz !!
 

Jola90

Fanka BB :)
Dołączył(a)
4 Grudzień 2018
Postów
982
Rozwiązania
0
Cześć Dziewczyny, obecnie jestem w 31tc +4dni i od dziś przebywam w szpitalu, ponieważ mam skrócona i rozwarta szyjke, podają mi sterydy na płuca dziecka, czy któraś była też w takiej sytuacji, jak myślicie doleze chociaż do 37tc?? Jestem trochę podlamana...
Hej, ja obecnie jestem w 29 tc (28+1) w zeszłym tygodniu dowiedziałam się że mam rozwarcie 1cm szyjka się trochę skrocila na początku miałam 5cm teraz było 3,8cm więc w sumie jeszcze długa ta szyjka narazie powiedzieli mi, że mam więcej odpoczywać co trudne bo mam dwóch synów 7 i 6 lat... I nie dźwigać za dużo, za tydzień mam wizytę zobaczymy czego się dowiem...
 

Marcelkowa33

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
16 Lipiec 2019
Postów
36
Rozwiązania
0
Hej ja miałam szyjkę 2,3 cm od 17 tyg ,pozniej już nie mierzona,założony pessar,od 26 tydzień szyjka przypuszczała na 1,5 palca ,strach wielki ,lekarz dawał szansę do 34 tyg oby tylko wytrzymać !!!w domu 2,5 latek takze na ciągłe lezenie nie był szans
Urodziłam dzień przed terminem ! Dziękuję Bogu !
Dodam że pierwszy poród miesiąc wcześniej ,z pessarem i nie dało sie zatrzymać
Trzymam kciuki za poród w terminie ,wiem co przeżywasz !!
Dzieki:) to też moja pierwsza ciąża, a Twój maluch pierwszy był zdrowy gdy urodził się miesiąc przed terminem??
 

Marcelaaa

Fanka BB :)
Dołączył(a)
24 Styczeń 2019
Postów
3 333
Rozwiązania
0
Cześć Dziewczyny, obecnie jestem w 31tc +4dni i od dziś przebywam w szpitalu, ponieważ mam skrócona i rozwarta szyjke, podają mi sterydy na płuca dziecka, czy któraś była też w takiej sytuacji, jak myślicie doleze chociaż do 37tc?? Jestem trochę podlamana...
Ja trafiłam do szpitala w 32+1 z rozwarciem na palec i skrócona szyjka z 4cm do 1.7cm. Dostalam sterydy na płuca, luteine, magnez i doraznie nospe. Wyszłam po kilku dniach z zaleceniem ciągłego lezenia i faktycznie praktycznie nie wstaje z łóżka. Obecnie jestem w 35tc+4 a szyjka ma 2.6cm. Leżenie w takim przypadku działa cuda:).
 

Agatka29

Fanka BB :)
Dołączył(a)
5 Listopad 2017
Postów
5 094
Rozwiązania
0
Dzieki:) to też moja pierwsza ciąża, a Twój maluch pierwszy był zdrowy gdy urodził się miesiąc przed terminem??
Wszystko na szczęście skończyło się ok!! Był dwa dni w inkubatorze ,sam oddychał ,miałam podane sterydy,ale urodził się z wrodzonym zapaleniem płuc , to też zdążą się doniszonyn noworodkom ,teraz ma 4 lata i jest dużo wyższy od rówieśników a taki był malutki :) za za to córeczka urodziła się dużą a ma ponad rok i drobniutka :)
Będzie dobrze !!
 

monitkaz

Fanka BB :)
Dołączył(a)
16 Kwiecień 2019
Postów
4 000
Miasto
Ok Wrocław
Rozwiązania
0
Hej, ja obecnie jestem w 29 tc (28+1) w zeszłym tygodniu dowiedziałam się że mam rozwarcie 1cm szyjka się trochę skrocila na początku miałam 5cm teraz było 3,8cm więc w sumie jeszcze długa ta szyjka narazie powiedzieli mi, że mam więcej odpoczywać co trudne bo mam dwóch synów 7 i 6 lat... I nie dźwigać za dużo, za tydzień mam wizytę zobaczymy czego się dowiem...
A zakazal spacerow i wspolzycia? A co jest gorsze krotsza szyjka bez rozwarcia czy taka jak Twoja? Pytam, bo ja jestem laikiem w tych sprawach.
 

monitkaz

Fanka BB :)
Dołączył(a)
16 Kwiecień 2019
Postów
4 000
Miasto
Ok Wrocław
Rozwiązania
0
Ja trafiłam do szpitala w 32+1 z rozwarciem na palec i skrócona szyjka z 4cm do 1.7cm. Dostalam sterydy na płuca, luteine, magnez i doraznie nospe. Wyszłam po kilku dniach z zaleceniem ciągłego lezenia i faktycznie praktycznie nie wstaje z łóżka. Obecnie jestem w 35tc+4 a szyjka ma 2.6cm. Leżenie w takim przypadku działa cuda:).
I co spacerowalas w tym czasie czy nie? A jak jest ze wspolzyciem?
Pytam, bo w sumie w internecie rozne rzeczy pisza, ze nie mozna. A znam glos ginekologow, ze jednak to nie jest do konca tak, ze mamy lezeć. A co jesli szyjka sie ciut skrocila, a nie ma rozwarcia? Z tym rozwarciem jest duzo niebezpiecznej? Moze glupie pytania sorry, ale ja laik, a dowiedzialam sie, ze moja szyjka lekko sie skorcila i w zaleceniach mam jedynie nie dzwigac. Nic poza tym.
 

Marcelaaa

Fanka BB :)
Dołączył(a)
24 Styczeń 2019
Postów
3 333
Rozwiązania
0
I co spacerowalas w tym czasie czy nie? A jak jest ze wspolzyciem?
Pytam, bo w sumie w internecie rozne rzeczy pisza, ze nie mozna. A znam glos ginekologow, ze jednak to nie jest do konca tak, ze mamy lezeć. A co jesli szyjka sie ciut skrocila, a nie ma rozwarcia? Z tym rozwarciem jest duzo niebezpiecznej? Moze glupie pytania sorry, ale ja laik, a dowiedzialam sie, ze moja szyjka lekko sie skorcila i w zaleceniach mam jedynie nie dzwigac. Nic poza tym.
A o ile Ci sie skrocila? Jak dluga jest obecnie? Czy to Twoja pierwsza Ciąża? Mi nie pozwolono do 34tc chodzic, teraz coś tam chodzę ale i tak niewiele. O współżyciu nie ma mowy do 37tc:/.
 
reklama

monitkaz

Fanka BB :)
Dołączył(a)
16 Kwiecień 2019
Postów
4 000
Miasto
Ok Wrocław
Rozwiązania
0
A o ile Ci sie skrocila? Jak dluga jest obecnie? Czy to Twoja pierwsza Ciąża? Mi nie pozwolono do 34tc chodzic, teraz coś tam chodzę ale i tak niewiele. O współżyciu nie ma mowy do 37tc:/.
Pierwsza ciaza. Moja miala 3,0 cm potem 3.2, 3.4 a ponoc nie moze sie wydluzyc.
Teraz ma 2.7 i co? Niby krotsza, choc dalej ok. Teraz mysle, a moze zle mi mierzyla?
Jutro ide na NFZ, wiec Poprosze o zmierzenie.
Ale moja Pani ginekolog do ktorej chodze prywatnie powiedziala, ze w ciazy sie to zdarza i mam nie dzwigac. Nic nie nakazała ani zakazała. Ja sie skarzylam na lekkie twardnienie brzucha, macicy. To biore luteine 2z1 pod jezyk. Sama z siebie kupilam sobie maglek i biore 2x1. Jak widac z tymi lekarza to roznie bywa.
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
P czop i rozwarcie 1cm w 36tc Potrzebuję porady 6
Madzia04071990 Uplawy i szyjka macicy Staramy się 2
dzuliana95 Szyjka 1.88cm 30 tydzień Ciąża, poród, połóg 16
C Szyjka macicy w ciąży Potrzebuję porady 2
K 2dniowa miesiączka a szyjka bardzo wysoko Potrzebuję porady 3
B Szyjka macicy a poród Potrzebuję porady 0
Jaska.JDM Szyjka macicy w 34 tygodniu (krótka?) BB położna radzi mamom 1
A Szyjka macicy Potrzebuję porady 5
A Zaszczyk na rozwoj pluc szyjka 20 mm Potrzebuję porady 5
A Skracajaca szyjka ! Potrzebuję porady 12
T Skrócona szyjka macicy 2 trymestrze Potrzebuję porady 16
M Wystająca szyjka macicy Ciąża, poród, połóg 11
D Szyjka 27 tc ;( Potrzebuję porady 66
L Skrócona szyjka? Potrzebuję porady 3
Meggi_011 Pęknięta szyjka macicy Potrzebuję porady 2
M skracająca się szyjka Ciąża, poród, połóg 10
W Rozwarta szyjka macicy Potrzebuję porady 0
MamaEwka Szyjka w ciąży Potrzebuję porady 24
19AnulA94 Szyjka macicy Potrzebuję porady 5
M Szyjka Potrzebuję porady 12
A Luteina dopochwowa a szyjka Ciąża, poród, połóg 6
Kasielka Prośba o radę 9 Tydzień i miękka szyjka Potrzebuję porady 11
S skrócona szyjka przez infekcję Potrzebuję porady 4
T Niski progesteron, pilnie potrzebna porada Potrzebuję porady 19
E Skrócona szyjka macicy w 21 tygodniu ciąży. Grudniowe mamy 2018 17
A Krótka szyjka macicy... Potrzebuję porady 35
T Szyjka macicy skierowana ku kości krzyżowej Ciąża, poród, połóg 5
F Skracająca się szyjka macicy a poród przedwczesny Dzieci urodzone w grudniu 2017 4
D szyjka macicy wysoko Potrzebuję porady 10
Serbiene Seks a skracająca się szyjka Rozmowy o seksie 10
K skrocona szyjka w 2 trymestr Potrzebuję porady 9
buziaczkens SKRACAJĄCA SIĘ SZYJKA MACICY Potrzebuję porady 14
aga6 Komplikacje Dzieci urodzone w marcu 2017 8
E Patologia ciazy i badania Ciąża, poród, połóg 10
K Szyjka macicy- czy jesli byl z nia problem w 1wszej ciazy bedzie tez problemem przy kolejnych? Potrzebuję porady 5
L Skracająca się szyjka a seks Rozmowy o seksie 1
monisiap5 pessar (skrócona szyjka macicy) Dzieci urodzone w czerwcu 2015 9
E szyjka macicy Potrzebuję porady 2
E szyjka macicy Potrzebuję porady 0
Nanncy Skrócona szyjka macicy, rozwarcie, skurcze itp Dzieci urodzone w maju 2014 12
B Skracajaca się szyjka macicy a podróże.... Ciąża, poród, połóg 14
nikki93 Skracająca się i miękka szyjka macicy. 27 tydzień.. Młodziutkie mamy 14
A Skracająca szyjka 1,5 cm w 34 tyg Ciąża, poród, połóg 13
kiniorek91 Skrócona szyjka Porady położnej 0
A skrocona szyjka macicy Ciąża, poród, połóg 15
atfk popękana szyjka.... Zdrowa mama 1
alicjas0909 Śluz, szyjka, temperatura Staramy się 512
A Skrócona szyjka macicy Dzieci urodzone w lutym 2006r. 17
M Krótka szyjka macicy Dzieci urodzone w sierpniu 2005 63
G krótka szyjka macicy Dzieci urodzone w maju 2005 168
Podobne tematy


















































Do góry