reklama

Chusty i nosidelka :)

Temat na forum 'Dzieci urodzone w listopadzie 2009' rozpoczęty przez kilolek, 28 Grudzień 2009.

  1. kilolek

    kilolek podwójna listopadowa mama

    Czy któraś z Was ma może chustę Nati???

    Pytam, bo z tego co sie orientuję do tych chust są dodawane bardzo dobre instrukcje i sobie pomyslałam, ze moze ktos móglby udostepnić taką instrukcję? xero albo scan?

    a przy okazji, nie orientujecie sie czy na BB jest watek chustowy? Szukalam ale nie mogę znaleźć i aż mi się wierzyć nie chce, ze nie ma :shocked2:więc może po prostu jest dobrze ukryty ;-)
     
  2. kilolek

    kilolek podwójna listopadowa mama

    przy okazji może komuś się przyda nowa strona instruktażowa, bo zauwazyłam, ze jest kilka chustonoszek juz u nas :-)
    Szkoła Chustonoszenia
     
  3. reklama
  4. dziunka24.

    dziunka24. Gość

    Kilolku wejdz na Chustoforum :-)

    Trzymajcie mnie, bo szaleje na szafka.pl i A mnie z domu wyrzuci jak zobaczy stan mojego konta (z drugiej strony to jest kurcze moje konto:-D;-)).
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: 29 Grudzień 2009
  5. IzaBK

    IzaBK potrójna mama

  6. kilolek

    kilolek podwójna listopadowa mama

    znam,znam :tak: szukałam czegoś u nas na BB

    Iza, nie wiem za bardzo ale dziewczyny na chstoforum odradziły mi tego sprzedawcę
     
  7. IzaBK

    IzaBK potrójna mama

    ale sprzedawcę, czy chusty?
     
  8. kilolek

    kilolek podwójna listopadowa mama

    wszystko. Raz, ze się sprzedawca nie zna i źle tę chuste mota, a dwa, ze jak się jedna dziewczyna skusiła na ta chuste to maluch w niej strasznie sprężynował.
    Ja się teraz rozglądam za jakimś używanym elastykiem, bo na dlugo nie starczy więc szkoda mi kasy. Najwiięcej jest Nati ale ona ma paskudne paseczki moim zdaniem tzn elastyczna, bo tkane są piękne. Poszukam, moze coś znajdę ładnego.
    Mam okazję kupić taką 'Ocean' wraps with silk (turquoise, maxi) - NATI Sling - Baby Wrap Around Sling Carrier za 80zl ale też się zastanawiam. Niby nie paski ale też pstrokata ;-)
     
  9. Kasiiula

    Kasiiula mamusia Pawełka :)

  10. reklama
  11. IzaBK

    IzaBK potrójna mama

    a dlaczego ma nie starczyć na długo? starszych dzieci się nie nosi w elastycznej?
     
  12. kilolek

    kilolek podwójna listopadowa mama

    dzięki, poczytam

    tylko do roku. Około roku, bo do 12 kilogramów. Potem tkana wiązana albo kółkowa albo Mei Tay popularnie zwane mietkiem :-)
    przy czym tkana albo kółkowa może być od samego poczatku. Kółkowej nie chcę, bo chcę nosić pionowo a to w kółkowej dopiero jak maluch sam siada a tkaną mam ale jest ciężka w obsłudze, bo trzeba dociągąc. Ra, ze musisz wiążąć razem z dzieckiem - nie da się zawiązać a potem włożyć, a dwa, ze jak zamotasz to musisz podociągać żeby dobrze przylegala każde pasmo materiału jednoczesnie uważająć żeby Ci maluch nie wyleciał z jeszcze nie zawiązanejj chusty. Dla mnie na razie za trudne. Trzeba wprawy do tego. Dlatego wolę na razie kupić elastyk żeby na szybko zamotac i zapakować
     

Poleć forum