reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Masa kreatywności, czyli Farma Świeżości!

    Wskakuj na Farmę Świeżości i sprawdź propozycje dla dzieci 3-10 l. Jasne, że wskakuję.

    Nie zapomnijcie wziąć udział w konkursie Netto: Zdobądź nagrody!

reklama

Krwawienie po stosunku

magialenna

Styczniowe mamy'06
Dołączył(a)
18 Maj 2005
Postów
319
Dziewczyny,czy zdazylo sie wam krwawienie po stosunku? Jestem w 9-tym tyg. Jakies dwa dni temu,po tym jak kochalismy sie,poszlam do toalety zrobic siusiu i zobaczylam,ze mocz byl zmieszany z odrobinka krwi...potem na bieliznie tez mialam mala kropeczke...Co sie dzieje?
 
reklama

ANIA 22

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
13 Maj 2005
Postów
40
WITAJ!

NA TWOIM MIEJSCU NIE LEKCEWAŻYŁABYM KRWAWIENIA,POWINNAŚ ZARAZ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z TWOIM LEKARZEM LUB POŁOŻNĄ.JEŻELI SYTUACJA SIĘ POWTÓRZY TO COŚ JEST NIE TAK.
ALE NIE MARTW SIĘ NA PEWNO WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE JEDNAK MUSISZ PAMIĘTAĆ O TYM ŻEBY DBAĆ O SIEBIE I WSZELKIE OBJAWY ZGŁASZAĆ LEKARZOWI WTEDY BĘDZIESZ MIAŁA PEWNOŚĆ ,ŻE NC TAKIEGO SIĘ NIE DZIEJE.

POZDRAWIAM. :)
 

jus20sto

Matka Wariatka
Dołączył(a)
28 Kwiecień 2005
Postów
1 613
Kiedy byłam w ciąży to tez miałam krwawienie po stosunku. Tylko raz. Byłam w 4 miesiącu.
Tylko że mnie krew pociekła po tyłku strumieniem. Tak się wystraszyłam że gdy się myłam to prysznicem wszystkie ściany pooblewałam. Przyjechało pogotowie i zabrali mnie do szpitala. Tam zrobili wszystkie badania i okazało sie że to było jedynie obtarcie szyjki macicy, ale zgadam się z przedmówczynią i uważam że powinnaś jak najszybciej udać się do lekarza. Na wszelki wypadek. Na pewno nie zaszkodzi a będziesz pewna że wszystko jest ok.

Pozdrawiam.
 

Kociak

Fanka BB :)
Dołączył(a)
25 Kwiecień 2005
Postów
5 069
Jesli masz nadrzerke To moze byc przyczyna krwawienia mialam tak w 16 tygodniu Ze krwawilam a sie okazalo ze to przez nadrzerke ::)
 

martica5

Fanka BB :)
Dołączył(a)
28 Kwiecień 2005
Postów
184
mnie to tak lekarz załatwił w 12 tygodniu na badaniu usg dopochwowe zaczełam krwawić czyli udaj sie lepiej do lekarza i będziesz spokojna
 

Magdalenka

Fan(ka)
Dołączył(a)
9 Styczeń 2005
Postów
1 236
magialenna! Nie zwlekaj! Jesli masz wizytę u lekarza później niż jutro to kierunek izba przyjęć najlepiej szpitala ginekologicznego - tam najczęściej mają USG na izbie przyjęć i cały czas jest kilku lekarzy - ja musiałam czekać ponad godzinę bo się akurat odprawiali. Powodów możę być wiele i ty;ko lekarz morze rozstrzygnąć ktory jest Twój. Zdóweczka dla Ciebie i dzidzi.
 

magialenna

Styczniowe mamy'06
Dołączył(a)
18 Maj 2005
Postów
319
Wszystko w porzadku!!!
Okazalo sie,ze to krwawienie, bylo spowodowane obtarciem szyjki macicy,uuf...
Dziekuje wszystkim za rady i pozdrawiam ;)
 

LILITH

Moderatorka
Dołączył(a)
9 Maj 2005
Postów
14 743
Miasto
UK
ja w pierwszej ciazy tez mialam takie krwawienie po stosunku...pojechalam szybciutko z mezem do szpitala i sie okazalo ze dzidzi juz niebije serducho...od tego czasu za bardzo sie obawiam i teraz bede ostrozniejsza!!
 

Kociak

Fanka BB :)
Dołączył(a)
25 Kwiecień 2005
Postów
5 069
jak ja pierwszy raz zaczelam krwawic to pierwsze co mi przychodzilo do glowy to dziecko
Ze cos mu sie stalo ::) ::) oczywiscie lament byl i szukanie lekarza ktory by przyjmowal w niedziele :):):)
 
reklama
Dołączył(a)
22 Październik 2007
Postów
4
witam was! ja miałam wczoraj krwawienie po stosunku .jestem w 8 miesiącu ciązy, do tej pory wszystko bylo dobrze,ale boje sie ze jest coś zle?mam powiedziec o tym ginekologowi?wacham sie bo jest mi wstyd o tym mowic...pomóżcie:sorry:
 
Podobne tematy
Autor Tytuł Forum Odpowiedzi Data
J Krwawienie podczas stosunku Ciąża, poród, połóg 5
H Krwawienie implantacyjne? + kiedy test Potrzebuję porady 4
M Słabe krwawienie podczas miesiączki, dlaczego Potrzebuję porady 0
O Pomocy ! Krwawienie po łyżeczkowaniu Ciąży zaśniadowej Ciąża po poronieniu 6
A Krwawienie 6 tydzień Ciąża, poród, połóg 4
C Plamienie, krwawienie w 4 tygodniu ciąży. Staramy się 76
D Krwawienie implantacyjne Potrzebuję porady 7
M Krwawienie w terminie miesiączki i mdłości, a prawdopodobieństwo ciąży Potrzebuję porady 4
W Tabletki antykoncepcyjne a brak krwawienie z odstawienia Potrzebuję porady 7
G Krwawienie połogowe - skrzepy Ciąża, poród, połóg 20
Biała_malina Krwawienie w 18dc Staramy się 12
B Krwawienie przez tydzień od owulacji Staramy się 3
A Krwawienie po 14 dniach Staramy się 5
M Krwawienie po łyżeczkowaniu BB położna radzi mamom 52
Madlenn Krwawienie z nadżerki w ciąży Ciąża, poród, połóg 6
K Krwawienie 20 dc Potrzebuję porady 2
ikkonna Krwawienie z powodu nisko schodzącego łożyska Potrzebuję porady 1
I Krwawienie Staramy się 33
L Cąża biochemiczna - krwawienie Staramy się 7
Kapsuła 22 Proszę o pomoc. Krwawienie we wczesnej ciąży Przyszłe mamy 63
T Beta hcg 40 i krwawienie Potrzebuję porady 5
T Pomocy! Pozytywna beta i krwawienie Ciąża, poród, połóg 26
Kasienka34 Krwawienie po acardzie Potrzebuję porady 7
Katie0906 Krwawienie i leki Ciąża, poród, połóg 37
I Tydzień przed @ jednodniowe krwawienie co oznacz? Ciąża po poronieniu 7
B Połóg - ponowne krwawienie Ciąża, poród, połóg 3
F Połóg - krwawienie i ból brzucha Ciąża, poród, połóg 1
dianakruk12 Krwawienie Potrzebuję porady 18
Multi Krwawienie w ciąży- przyczyny brak Ciąża, poród, połóg 8
KT1212 Mogę być w ciąży? Ciąża, poród, połóg 6
Ania936 Krwawienie po poronieniu Potrzebuję porady 10
M Krwawienie Potrzebuję porady 9
K Krwawienie Potrzebuję porady 13
Hankaa Krwawienie w 11 dniu cyklu Potrzebuję porady 7
P Duphaston a krwawienie Potrzebuję porady 8
A Plamienie, krwawienie w ciąży Potrzebuję porady 20
A Czy to krwawienie implatacyjne? Staramy się 8
D Krwawienie przed okresem Ciąża, poród, połóg 6
Ewelaxs Krwawienie po badaniu usg Ciąża, poród, połóg 23
I Ile krwawienie po cc? Potrzebuję porady 7
B Delikatne krwawienie w 10 tygodniu Potrzebuję porady 15
Lula171216 Co to za krwawienie?pomożecie.. ? Staramy się 17
P Beta w poniedziałek/krwawienie implantacyjne? Staramy się 5
J Szczypanie i bardzo lekkie krwawienie z pochwy! Potrzebuję porady 2
J Krwawienie tydzień po owulacji Staramy się 27
M Krwawienie a możliwość bycia w ciąży? Potrzebuję porady 9

Podobne tematy

Do góry