reklama

Mamusie z Łodzi

Temat na forum 'Łódź' rozpoczęty przez phantas, 19 Styczeń 2005.

1. phantas

phantas Majóweczka 2005

Chciałabym wiedzieć ile nas tutaj jest bo chciałabym powymieniać informacje na temat lekarzy, szpitali, badań, szkół, sklepów itd
    pozdrawiam

Ostatnio edytowane przez moderatora: 20 Listopad 2009
  2. Anik

Anik Gość

Ja melduje się na stanowisku. Nie jestem jednak rodowitą Łodzianką więc moje informacje są skromniejsze od tych dziewczyn które mieszkaja tu od urodzenia.
    A

3. reklama
  4. marianeczka

marianeczka persona non grata

ja rowniez zglaszam obecnosc!!!
    marianka

5. kamonkazz

kamonkazz maj '05 i luty '09

hej! ja również jestem z Łodzi i to w dodatku będę majową mamusią, tak jak Phantas :D Na razie mam blade pojęcie o tym, jak to wszystko ma wyglądać :( "podróż" do szpitala, poród itd. Nawet nie wiem, czy do końca jestem zadowolona z mojego lekarza ;)
    kasia

6. phantas

phantas Majóweczka 2005

jak na razie jest nas 4, poczekamy jeszcze trochę a lista się pewnie powiększy :D
    Kasiu - widzę właśnie, że jesteś majóweczką
    Anik - myślę, że Twoje informacje nie są skromniejsze, jeśli chodzi o porody i ginekologów - połozników to sama mam blade pojęcie który w Łodzi jest dobry. Przyczyna tego jest dosyć prosta - to moja pierwsza dzidzia więc wcześniej się tym nie interesowałam, za to teraz wciąż siedzę w necie i czytam wszystko co dotyczy ciężarówek, porodów i dzidziusiów :D

7. Anik

Anik Gość

Phantas,
    ja też siedziałam godzinami w necie i czytałam wszystko co wpadło mi w ręcę - efekt ciągle się czymś martwiłam - albo że mi coś dolega, albo że nie mam jakiś objawów. Teraz ograniczam się. Czytam tylko wybrane posty i nie traktuję siebie jak chorej. Teraz czuję się spokojna i wiem że będize dobrze.
    Informacji trochę mam, wciąż zbieram. Chętnie się podzielę i sama podpytam.
    Pozdrawiam
    a

8. Ma-dzik

Ma-dzik Fanka BB :)

Witam serdecznie łódzkie mamusie. :D