reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Masa kreatywności, czyli Farma Świeżości!

    Wskakuj na Farmę Świeżości i sprawdź propozycje dla dzieci 3-10 l. Jasne, że wskakuję.

    Nie zapomnijcie wziąć udział w konkursie Netto: Zdobądź nagrody!

reklama

Pierś + Butelka = Problem Początkującej.

Ida

Mama dwóch dam
Dołączył(a)
15 Lipiec 2005
Postów
1 906
Miasto
Warszawa
KArmie piersia, ale srednio raz na 2 dni Zuzia dostaje moje mleko w butelce Aventu z dziurka numer 1. Nie chce aby za bardzo polubila butelke, ale nie chce by z bardzo sie meczyla. Czy moge dac jej butelke z dziurka numer 2? Ma juz 3 mieisace. Butelke podaje jej od miesiaca.
 
reklama

mrowa1

what's up!!!
Dołączył(a)
7 Listopad 2005
Postów
13 032
Miasto
okolice Tarnowa
Wydaje mi sie ze spokojnie mozesz dac je wiekszy smoczek a mozesz dac jej tez dzibek od kubka niekapka on tez jest od 3 miesiecy i nie bedzie pozniej problemu ja nauczyc pic z kubka ;) . Pozdrawiam :)
 

ithildin

Fanka BB :)
Dołączył(a)
3 Czerwiec 2005
Postów
664
Miasto
Warszawa

karmię synka pół na pół - piersią i sztucznym mlekiem - praktycznie od urodzenia. Zastanawiam się czy jeżeli karmienie piersią jest częściowe to jego wpływ na zdrowie dziecka jest mniejszy niż w przypadku karmienia samą piersią? Co się bardziej liczy - ilość wypijanego pokarmu czy też czas trwania karmienia? jeżeli na przykład uda mi się tak karmić powiedzmy przez pół roku, to ten wpływ będzie równy z karmieniem wyłącznie piersią przez ten sam czas, czy mniejszy(czy dużo mniejszy)? Wydaje mi się, że jednak najważniejsze jest to, żeby karmić jak najdłużej...
 

Joaska

Lipcowe mamy '05
Dołączył(a)
8 Grudzień 2004
Postów
12 113
Miasto
Stalowa Wola
zgadzam sie z Toba, ze powinno sie karmic jak naldluzej.........moze poprzez dluzsze karmienie nadrobisz to sztucznw mleczko???/
najwazniejsze, ze maly dostaje tez Twoje mleczko i czuje Twoja bliskosc!!!!!oby tak dalej..........
 

EWCIK100

Fanka BB :)
Dołączył(a)
8 Sierpień 2005
Postów
675
Nie orientuje się dokładnie, jak to wygląda ze strony dziecka. Myslę, że bardzo ważny jest fakt, że karmisz i jak długo udaje Ci sie to robić. Ilośc wypijanego mleka ma tu mniejsze znaczenie, jeśli dodatkowo podajesz mieszankę.
Natomiast spotkałam się z opinią, że jeśli chodzi o korzyści związane z karmieniem dla matki najważniejszy jest czas. Im dłużej utrzymujesz laktację, tym większe jest działanie ochronne hormonów (chodzi tu o profilaktykę nowotworów piersi). A to czy dokarmiasz czy karmisz tylko piersią nie ma znaczenia. Chodzi o sam fakt istnienia laktacji.
 

mrowa1

what's up!!!
Dołączył(a)
7 Listopad 2005
Postów
13 032
Miasto
okolice Tarnowa
EWCIK100 pisze:
Nie orientuje się dokładnie, jak to wygląda ze strony dziecka. Myslę, że bardzo ważny jest fakt, że karmisz i jak długo udaje Ci sie to robić. Ilośc wypijanego mleka ma tu mniejsze znaczenie, jeśli dodatkowo podajesz mieszankę.
Natomiast spotkałam się z opinią, że jeśli chodzi o korzyści związane z karmieniem dla matki najważniejszy jest czas. Im dłużej utrzymujesz laktację, tym większe  jest działanie ochronne hormonów (chodzi tu o profilaktykę nowotworów piersi). A to czy dokarmiasz czy karmisz tylko piersią nie ma znaczenia. Chodzi o sam fakt istnienia laktacji.

ZGADZAM SIE Z EWCIK100 NAJWAZNIEJSZE ZE DAJESZ MAŁEMU SOJE MLECZKO :)
 

krox

Początkująca w BB
Dołączył(a)
13 Styczeń 2006
Postów
29
moj synek ma 6,5 miesiaca i karmie go piersia (ok. 5-6 razy na dobe) + zupki, deserki, jogurty, danonki. po kaszkach i kleikach ryzowych nie robil kupki prawie tydzien wiec odstawilam te cudenka. czy powinnam dawac mu dodatkowo jakies mleko sztuczne?
 

agula82

Fanka BB :)
Dołączył(a)
28 Listopad 2005
Postów
2 750
Ida myśle ze spokojnie mozesz zmienić smoczek, jesli dajesz jej butle raz na dwa dni to myśle że nie ma większego zagrożenia ze za bardzo polubi butnle
a skądinąd wiem że dzieci bardziej pierś preferują niż butelke
Tak więc badź spokojna!!
 

dziondzia

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
11 Luty 2006
Postów
36
Witam. Mam zapytanie. Jakie dania jedzą już wasze dzieci w wieku 10 m-cy? Pewnie Deserki, zupki, kaszki. Ale ja mam taki problem że nie umiem ściągnąć na tyle dużo mleka aby np. przygotować na nim dziecku kaszę, i poprostu przygotowuje ją na wodzie. Nie wiem tylko czy to aby dobry pomysł. Aha, moje dziecko nie toleruje mleka modyfikowanego TYLKO cycoch!!!!!!!
 
reklama

oliwka29

marzec 05 i sierpień 07
Dołączył(a)
29 Sierpień 2005
Postów
1 815
Miasto
śląsk
Ja dawałam picie w butelce i czasami kaszke ale mała zdycydowanie woli pierś to znaczy po kaszce chciała jeszcze cycusia.
 
Do góry