reklama

pomysły na dorosłe zabawy...;)

Temat na forum 'Rozmowy o seksie' rozpoczęty przez Akka666, 29 Październik 2013.

  1. Akka666

    Akka666 Zaciekawiona BB

    hej dziewczyny mój związek jest naprawdę udany seks i te sprawy tez ale chciałabym wprowadzić coś nowego:) zaskoczyć męża itp:p może macie jakies "sprawdzone" sposoby pomysły :)
     
  2. kasia-matiy

    kasia-matiy Fanka BB :)

    przebieranki, gadżety, kajdanki itd. ;-) ... myślę, że nie ma czegoś takiego jak "sprawdzone" sposoby w łóżku, bo każdy ma inne potrzeby, zachcianki, inną wrażliwość, libido i charakter ;-) najlepszą rzeczą jaką można zrobić, to po prostu zapytać męża czy chciałby spróbować czegoś innego a potem to dla niego zrobić, to i tak będzie dla niego super niespodzianka ;-)
     
  3. reklama
  4. Akka666

    Akka666 Zaciekawiona BB

    podoba mi się z tą opaską:p
     
  5. Nadulina

    Nadulina Fanka BB :)

    My kupujemy fajne gry typu EroBiznes itd, tam jest wiele fajnych pomysłów. :)
     
  6. mariamena

    mariamena Zaangażowana w BB

    A my lubimy różne gadżety erotyczne ;)
    Na przykład jakiś czas temu zakupiliśmy sobie afrodyzjak : Sex Elixir - nawet dziewczyny nie wiecie jaka fajna rzecz. Sprawia, ze podniecenie jest bardzo mocne. Doznania potem również są całkiem niezłe ;)
    Na początku nie wierzyłam w działanie , kupiłam go głównie dla hecy jednak jak się okazało był to jeden z najlepszych zakupów jakich mogłam dokonać.
     
  7. mikolaj143

    mikolaj143 Początkująca w BB

    Pewnie drogi ;(
     
  8. Bismah

    Bismah Początkująca w BB

    Musisz wiedzieć co najbardziej podnieca Twojego faceta, jego fantazje itp i wtedy wiesz w którą stronę masz działać.
     
  9. Kasica_

    Kasica_ Aktywna w BB

    Dokładnie, bo gorzej jak nie trafisz i wyskoczysz np. w stroju policjantki - a on nienawidzi tego :p
     
  10. reklama
  11. Mlodaiwaleczna

    Mlodaiwaleczna Początkująca w BB

    A macie jakieś swoje sprawdzone sposoby na grę wstępną? :D coś takiego co zawsze działa na waszych facetów i dzięki czemu gra wstępna nie ogranicza się do: "Chodź tu maleńka"? : P

    Edit: Widzę, że nie wzbudziłam zainteresowania :D ale znalazłam w sieci coś co mi pomogło w problemie - gra wstępna . Może komuś również się przyda w walce z łóżkową nudą :)
     
    Ostatnia edycja: 18 Sierpień 2014
  12. sylwia112

    sylwia112 Początkująca w BB

    Na początek coś z bielizny i może jakieś urozmaicenie w temacie pozycji.
    Jak mało to możecie spróbować z zabawkami, ale bez przesady i stopniowo, aby się za szybko nie znudziło.
     

Poleć forum