reklama

Środki lokomocji maluchów

Temat na forum 'Dzieci urodzone w maju 2010' rozpoczęty przez nataliak, 24 Listopad 2009.

1. nataliak

nataliak Gość

jak wiadomo idealnego wozka nie ma ale moze wspolnymi silami uda nam sie znalezc ten prawie ideal ;) jakie sa Wasze typy?

2. ananke

ananke Zaciekawiona BB

Ha, trudna sprawa :)

Ja od razu dodam od siebie pytanie - KIEDY planujecie dokonać zakupu wózka?

Ostatnio miałam trójkołowca, więc i teraz na taki pewnie się skuszę. Moje typy to na razie:

Implast Bolder 3

Jedo FYN 3DS

XLander XT

Kolor jakiś pomarańczowy albo zielony mi się marzy :)

3. reklama
  4. aga0411

aga0411 szczęśliwa mama

5. andziak1

andziak1 Fanka BB :)

Jakie są Wasze opinie / doświadczenia odnośnie ilości kół, w terenie pagórkowatym (mam na myśli również nasze wspaniałe chodniki;-)) lepiej sprawdzą się cztero czy trójkołowce?

6. awru

awru Fanka BB :)

jak ja się cieszę, że powstał ten temat :-D jestem co najmniej zielona w temacie wózkowym ale przyznam szczerze, że podglądam intensywnie wasze typy i jak na razie najbardziej podobają mi się x-landery no i co najważniejsze ich cena jest bardzo w normie..
    nastawiam się na wózek wielofunkcyjny, waga nie jest bardzo istotna bo będę zaopatrzona w windę, zależy mi jednak na wielkości po złożeniu - musi się zmieścić w bagażniku focusa, który moim zdnaniem zbędnym miejscem nie grzeszy niestety :crazy:
    co do terminu zakupu to myślę o kwietniu - jak wyjdzie, zobaczymy ;-)

7. aga0411

aga0411 szczęśliwa mama

ja ze względu na to , ze mieszkam na wsi wybrałam duże pompowane koła, bez żadnych udziwnień.
    a co do zakupu wózka to jesli kupimy nowy ze sklepu to chyba na początku kwietnia, zeby gwarancja na jak najdłużej była

8. aga0411

aga0411 szczęśliwa mama

focus to pikuś w porównaniu zmoim polo :-D ale mam patent, bede skąłdałą tylnią kanape ha ha.