reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Znasz to? Dzień ledwo się zacznie, a Ty już masz na koncie przebieranie w półśnie, mycie części do laktatora i gorączkowe poszukiwania smoczka pod kanapą. Jeśli w tym chaosie marzysz choć o jednej rzeczy, która ułatwi Wam codzienność – weź udział w konkursie i wygraj urządzenia Baby Brezza, które naprawdę robią różnicę! Biorę udział w konkursie
reklama

Wieści od cieżarówek

Ops... Ilonka, wspolczuje schodow, ale... To jest producent?? Ok. Kiedy wyslalas maila z ponagleniem, po ktorym sprzedajaca odpowiedziala Ci, ze ma tydzien na wyslanie? Na ile data pokrywa sie z czasem, w ktorym rzekomo popsula sie maszyna? Pytania do tej pani: Jesli powinnas otrzymac maila z wytlumaczeniem tydzien temu, to dlaczego go nie dostalas? Kiedy z takim razie otrzymasz zakupiona sukienke? Spytalabym i po odpowiedzi podjela decyzje czy czekam, czy zadam zwrotu pieniedzy. I oczywiscie na wszelki wypadek zachowujesz cala korespondencje. W mojej utarczce z babsztylem na Alle, mozliwosc przytoczenia jej wypowiedzi z konkretnymi datami byla calkiem przydatna. No i gdyby sprawa oparla sie o policje (odmowa zwrotu kasy ze strony sprzedawcy), print screeny sa dowodem. Zgloszenie do Allegro swoja droga, ale jeszcze nie teraz - wczesniej wyczerpujesz mozliwosci wlasne, czyli czekasz, jesli masz dosc czekania, zadasz zwrotu kasy. W razie problemow z JAKIMKOLWIEK rozwiazaniem sytuacji, zawiadamiasz Adminow, ktorzy i tak maja t w d... Jesli to duzy sprzedawca, maja z tego kase i zapomnij zeby go zablokowali. "Moja" cwaniara, mimo licznych komentarzy negatywnych wlasnie typu ze kase dostala, towaru nie wysyla, kasy nie chce oddac tylko pyskuje, nadal ma sie dobrze na portalu.

Poczytalam negi tej firmy. Hmm... Nie ma wiele, ale czesto problem z przesylka.
"Moja" zolza to PHU_GALASSIA - zdecydowanie nie polecam. Zagladnelam na jej konto - uuu... sporo ludzi sie od tamtego czasu na nia nacielo.
 
Ostatnia edycja:
reklama
dziewczyny ja proponuje wam wrzucac tutaj linki do takich allegrowiczow... przydalaby sie jakas czarna lista bo mimo negatywow ludzie czesto i tak kupuja :/
 
Aha! Ilonka, Ciebie nie musi obchodzic jakas zepsuta maszyna - wystawianie do sprzedazy przedmiotow ktorych sie fizycznie nie posiada, jest sprzeczne z regulaminem Allegro. Nie ma tak, ze ja sobie wystawie chinska bluzke ktora dopiero plynie z Chin, albo - jak w tym przypadku - sukienke ktora jeszcze nie zostala zrobiona. (O ile to prawda.) Wiec nawet jesli to prawda, to sprzedajaca naruszyla regulamin Allegro.
 
Agniesia trzymam kciuki

Kłaczek zrobię tak jak piszesz. Tak w ogóle to sukienkę kupiłam 11 maja, wtedy zapłaciłam i wtedy też wpłynęła kasa na konto tej babki, bo w mailu mi napisała. 18 maja zapytałam mailem czy już wysłała towar, a ona mi odpisała 19 że nie, bo ma czas do 20 maja i wtedy zamierza wysłać towar. Więc po konsultacji stwierdziłam ok, ale do wczoraj kiecka nie przyszła, więc wieczorem jej napisałam maila czy wysłała towar i z żądaniem, ze chcę potwierdzenie wysyłki. Na to dziś mi pani odpisała, że zepsuła się maszyna i nie wysłała sukienki, więc wyśle ja dzisiaj. A maila informującego o zepsuciu się maszyny powinnam otrzymać w zeszłym tygodniu. Odpisałam więc dziś, że oki ale ma wysłać dzisiaj towar i od razu mi wysła dowód wysyłki bo inaczej zgłoszę sprawę allegro. Do przyszłego tygodnia poczekam, ale jak nie przyjdzie to muszę zażądać zwrotu kasy, bo nie będę czekać wieczność
 
reklama
Ilonko, mniej wiecej to sie kupy trzyma. Zalozmy ze faktycznie szlag trafil jakas maszyne - juz jest nie w porzadku, bo jak pisalam, w najlepszym razie babka wystawia przedmiot ktorego fizycznie nie posiada, ale mniejsza. 18 maja, maszyna mogla juz byc niesprawna, babka czaila sie z tematem w nadziei ze ja naprawi, ale klamie odnosnie maila informujacego o awarii bo ubiegly tydzien to 16-20 (nie pracuja w swieta i weekendy), a w tym czasie twierdzila ze wysle 20 bo do tego dnia ma czas na wysylke. Maila o awarii nie bylo, do konca ubieglego tygodnia byla wersja ze ma czas do piatku (20) na wysylke. Dzis jest piatek, faktycznie jesli do jutra bym nie dostala towaru, kazalabym sobie zwrocic pieniadze i powiadomilabym administracje portalu o praktykach tej pani. Konta i tak jej pewnie nie zamkna ("moja" jest lepsza i dziala) ale bedzie miala sygnal ze sprawe popychasz. Pamietaj, ze w weekendy nie pracuja, zatem nie spodziewaj sie kontaktu poza dniami roboczymi.
 
Do góry