reklama

Wizyta u lekarza

Temat na forum 'Dzieci urodzone w kwietniu 2006' rozpoczęty przez aska00, 9 Sierpień 2005.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. aska00

    aska00 Fanka BB :)

    No, moje koleżanki, ja wczoraj umówiłam się na pierwszą wizytę: za tydzień we wtorek na godz. 18.00. W środę zdam Wam relację. Wiem, że wszytko będzie dobrze, chcę tylko wiedzieć czy będzie jedno czy może... dwoje. Jeżeli któraś była już u lekarza to może podzieli się wiadomościami z innymi dziewczynami.
     
  2. idzia

    idzia mama: X 2000; IV 2006

    ja bylam wczoraj - jestem w 5 tygodniu; mialam usg - ale chwilowo widac tylko pęcherzyk ciążowy - za miesiac mam sie zglosic z wynikami badan - wtedy tez na usg bedzie mozna zobaczyc plod i go wymierzyc :)
     
  3. reklama
  4. dori

    dori Fanka BB :)

    Ja byłam jakieś dwa tygodnie temu ale było to bardziej spowodowane moją dawną nieobecnością u ginekologa niż nadzieją na zobaczenie maluszka. Teraz jestem umówiona na 18.08 więc już wtedy pewnie będzie więcej konkretów. A wtedy dostałam zalecenia co do kwasu foliowego i uprawiania sportów. Tzn jak narazie mogę robić prawie wszystko ale z umiarem. Odpada niestety mój ukochany sport - jazda konna, ale przynajmniej moje horsy też będą mieć wakacje, natomiast pani doktor poleciła pływanie nawet przez cały okres ciąży o ile nie bedzie żadnych z nią problemów.
     
  5. vera

    vera Zaciekawiona BB

    ja mam 2 wizyte na 28 sierpnia przewidziana..pierwsza byla diagnoza ciazowa, druga- diagnozą poprawnosci mam nadzieje rozwijania sie dzidzi,lekarz dziwny, chyba go zmienie, uwaza ze nic nie powinnam brac ani nie powinnam sie oszczedzac,hm.. moze ma racje ale pytanie w jakim stopniu to nieoszczedzanie zagrozic moze malenstwu? czas opkaze,, pozdrawiam i zycze madrych lekarzy
     
  6. aska00

    aska00 Fanka BB :)

    Ja również zamierzam udać się na basen, żeby zadbać o swoją figurkę. W pierwszej ciąży nic mi nie było robić, więc tym razem muszę również zasięgnąć opinii lekarskiej.
     
  7. aska00

    aska00 Fanka BB :)

    Cześć dziewczyny!
    Wczoraj byłam u lekarki i widziałam maleństwo. Chociaż nie słyszałam jeszcze (to dopiero za miesiąc) to widziałam już bijące serduszko mojej kruszynki. Wszystko jest ok. Pani doktor jest zadowolona. Przepisała mi dopochwowo lecytynę na lepsze ukrwienie łożyska, żeby nie powtórzył się problem taki jak u Wiwi (dystrofia). Narazie nie muszę brać witamin, gdyż zajadam owoce i jarzynki, tylko kwasik foliowy. Za miesiąc dzidzia pomacha mi już rączką. Buźka
     
  8. aska00

    aska00 Fanka BB :)

    Przepraszam, pomyliłam się. Lekarka przepisała mi luteinę.
     
  9. monika_pk

    monika_pk Gość

    czesc dziewczeta ja jestem marcowa mama...ale co tam...Vera...zmien lekarza...ja od takiego jednego usłyszałam podobnie-"ciaza to nie choroba" -a potem poroniłam....nie ma nic gorszego niz ignorujacy lekarz...teraz mam wspaniałego lekarza bardzo mu ufam i wiem ze bedzie dobrze....Vera powinas brac kwas foliowy...albo najlepiej kompleks witamin jak Prenatal czy Feminatal(ten jest tanszy)...pozdrawiam....
     
  10. reklama
  11. vera

    vera Zaciekawiona BB

    problem lezy w tym, ze nie znam nikogo w KRakowie ktory by mi jakiegos dobrego lekarza polecil. znajomych wszystskich mam na SLasku niestety. a chodzac po forach nie potrafie wyciagnac wniosku ktory lekarz jest dobry i najmniej omylny.Dziewczyny badzmy silne i nie dajmy sie zbywac lekarzom.Tylko jak pytanie, unkajac dzenerwowania pytac sie?lekarz zamyka usta,Pani jest nerwowa albo nadwrazliwa jak jekne przy badaniu;/ok dosc narzekania je O0 O0stdobrze,, ciumki
     
  12. kasianka

    kasianka Fanka BB :)

    Vera a szukasz prywatnego lekarza, czy "państwowego"? Ja chodzę chyba do fajnego ale prywatnie. bardzo komunikatywny i rozsądny się wydaje. NA forum dziewczyny o nim tylko dobrze pisały. Jak będziesz chciała to Ci podam namiary. Aaa, no i jeszcze chyba dość delikatnie bada, bo ja to panikara jestem jeśli chodzi o tę częśc ciała :)
     
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum