reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Trzy istotne sprawy i znajdź 10 minut, żeby chociaż zajrzeć i przeczytać.

    Jesteś mamą? Wiesz jak twoja obecność jest potrzebna, dlatego łatwiej ci będzie zrozumieć Sylwię, której chce odzyskć widzenie i pomóc swojej rodzinie. Do zebrania jest niecałe 6 tys.zł. Wysłane przez ciebie 20 zł. już zmniejszy te kwotę. Sylwia długo wahała się, czy ma prawo prosić o pomoc. Moim zdaniem ma, bo później będzie mogła pomóc innym. Dasz jej szansę? Przynajmniej przeczytaj. - kliknij

    Czy wiesz czym jest ubóstwo menstruacyjne? Ta ankieta związana jest z projektem dotyczącym menstruacji. W projekcie także chodzi o dotarcie w późniejszym etapie do kobiet, które potrzebują pomocy, bo nie stać ich na środki higieny, co jak rozumiesz wpływa na ich poczucie własnej wartości, lęk, wstyd i przekłada się na komfort życia. Liczę, że znajdziesz w sobie trochę mocy sprawczej i zadziałasz. Ankieta jest anonimowa i w 5 minut ją wypełnisz, a nawet w 3. Wypełnij, nawet jeśli nie dotyczy cię tematyka bezpośrednio

    Kiedy zapytali mnie, czy mamy rozmawiają o klimatyzatorach powiedziałam, że nie sądzę ;) I okazało się to nieprawdą. Potem okazało się, jak sama niewiele wiem na jej temat. Np., że wcale nie żre prądu jak oszalała i potrafi działać jak oczyszczać powietrze ;) Dlatego proszę wypełnij ankietę. Bez względu czy masz klimatyzację, planujesz, czy po prostu możesz sie podzielić tym, co dla ciebie istotne. nonimowa w 100% Kliek, klik - kliknij

reklama

Wszystko o SZYJCE MACICY

Dołączył(a)
8 Sierpień 2005
Postów
1
Rozwiązania
0
Co mam rozumiec przez to ze mam zbyt krotka szyjke macicy?? To jest moja pierwsza ciaza i boje sie by nic sie nie stalo. Pomozcie. Napiszcie co mam robic bybylo wszystko ok. Czekam :)
 
reklama

zozanka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Czerwiec 2005
Postów
324
Rozwiązania
0
....dziwi mnie tylko to że nie spytałaś lekarza co to dokładnie oznacza :-[....jeżeli dobrze myśle to pewnie chodzi o to że szyjka się skraca i przygotowuje do porodu....lepiej idz do gina i dopytaj bo jeżeli to Ci dolega to niestety grozi Ci przedwczesny poród...powodzenia :) i nie denerwuj się bo to tylko zaszkodzi...lepiej dopytać się specjalisty bo jak każda na tym forum zacznie pisać o swoich doświadczeniach to pewnie się tylko zdenerwujesz a może wcale nie o to chodzi :) i tego Ci zycze
 
Ż

żużaczek

Gość
Ja cała ciążę przechodziłam z szyjka która miała tylko 2 cm ;).... zeby było zabawniej urodziłam przez CC bo szyjka była tak twarda, ze nie reagowała na skurcze.
 

wodniczka22

Fanka BB :)
Dołączył(a)
12 Lipiec 2005
Postów
306
Rozwiązania
0
Witam Forumeczki

Wczoraj byłam na wizycie i jak się okazało...pojawiły się problemy z moją szyjką....w ciągu miesiąca skróciła sie z 35mm na 25mm....ginek mi powiedział ,że teraz najwazniejsze jest to aby dotrwała do końca stycznia...wtedy będzie to 36 tydzień i ciąża jest uznana za donoszoną....muszę na Siebie uważać, nic nie nosić, dźwigać itp....dużo odpoczywać, lezeć ale starać się funkcjonować normalnie...

Kolejna wizytę mam na 19 stycznia i mam nadzieje ,że wszystko będzie dobrze

Czy któraś z Was miała podobny problem ??
Proszę o rady
 

encja

Początkująca w BB
Dołączył(a)
4 Styczeń 2006
Postów
23
Rozwiązania
0
Nie wiem, czy Ci pomogę, ale przynajmniej postaram się wesprzeć. Ja mam od początku ciązy problem z bardzo nisko ułożonym dzieckiem. Szyjka też jest krótsza, ale niby jeszcze jakoś mieści się w normie. Lekarz też kazał mi w tej sytuacji jak najwięcej wypoczywać (leżeć), NIE DŹWIGAĆ i generalnie oszczędzać się na każdej linii. Myślę, że jeśli zastosujesz się do rad swojego lekarza będzie dobrze. Na pewno dasz radę. pozdrawiam :)
 

marianeczka

persona non grata
Dołączył(a)
4 Listopad 2004
Postów
4 315
Rozwiązania
0
hmmmmmmmm... mnie sie szyjka na miesiac przed porodem skrocila do 2 cm, na dwa tygodnie przed porodem do 1,5 cm, na pare dni przed porodem - w ogole prawie zniknela. nie martw sie wiec - mnie zreszta nikt nie mowil, ze to problem...
 

marianeczka

persona non grata
Dołączył(a)
4 Listopad 2004
Postów
4 315
Rozwiązania
0
ale rzeczywiscie - lepiej dbac o siebie, jak lekarz sie niepokoi, to warto odpoczywac i sie nie przemeczac.
jeszcze ci na pocieche powiem, ze u mnie wszystko wskazywalo, ze urodze ze dwa tygodnie przed terminem, a urodzilam 8 dni po i jeszce musieli mi wywolac :)
 

wodniczka22

Fanka BB :)
Dołączył(a)
12 Lipiec 2005
Postów
306
Rozwiązania
0
Dziewczyny dzięki za pocieszenie i za rady....czyli wychodzi na to ,że nie jest jeszcze aż tak źle....a to najwazniejsze ;D
 
reklama

Kasia178

Fanka BB :)
Dołączył(a)
13 Luty 2005
Postów
1 011
Rozwiązania
0
hej!!

Ja miałam i mam nadal taki problem, tylko teraz to już nie zagraża porodem przedwczesnym bo maluszek może już przychodzić na świat :) W 6 miesiącu szyjka zaczęła się skracać, miałam założony krążek na 2 miesiące, a po jego ściągnięciu okazało się, że szyjki już praktycznie nie ma, ale na szczęście rozwarcia też nie ma więc mam jak najwięcej leżeć i strać się, żeby dzidziuś jak najdłużej pomieszkał sobie we mnie. Ale jemu teraz już też chyba się nie spieszy ;) U Ciebie na pewno też będzie wszystko ok, bo stosunkowo późno szyjka Ci się zaczęła skracać i do "terminowego" dziecka niedużo już twojemu maluszkowi brakuje.
Pozdrawiam!!!!
 
Do góry