reklama

wypłata wynagrodzenia na zwolnieniul ekarskim

Temat na forum 'Ciąża, poród, połóg' rozpoczęty przez mrozmm, 8 Styczeń 2009.

1. mrozmm

mrozmm Początkująca w BB

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witam,

obecnie pracuję od 1,5 roku w jednej firmie, a nasze wynagrodzenie składa się z wynagrodzenia podstawowego i premi. Na zaświadczeniuo zarobkach widnieje kwota łączna, jesdnak moje pytanie brzmi: czy 100%wynagrodzenia na zwolnieniu lekarskim lub też na urlopie macieżyńskim liczone jest łącznie z premią czy osobno? Ma to dla minie duże znaczenie przy planowaniu rodziny...;-)

Jeśli coś wiecie na ten temat, czy macie doświadczenie to daljcie znać.
    Z góry dzięki!!!

2. grushka

grushka szczęśliwa

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    bedzie to srednia liczona z 12 miesięcy wyplacanej kwoty.
    ale to zalezy jaka masz umowe.
    zapytaj tutaj:

:: Indeks

3. reklama
  4. m@dz1@

m@dz1@ Fanka BB :)

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Od czerwca tego roku jest obowiązek wliczania premii do zasiłku i wynagrodzenia chorobowego jeżeli wczesniej miałaś chorobowe a było liczone bez premii masz prawo złożyć wniosek o ponowne przeliczenie podstawy do zasiłku

5. mrozmm

mrozmm Początkująca w BB

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Umowa o pracę jest od lipca 2007 na czas nieokreślony.
    A czy chroniona jestem już od pierwszego miesiąca ciąży???

6. Olena262

Olena262 Gość

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    cześć. ochronka w ciąży jest po 3-cim miesiącu ciąży, chyba że idziesz od początku na chorobowe to nic nie mogą ci pracodawcy zrobić. ja na chorobowym byłam od 3-go tygodnia ciąży

7. madzik_

madzik_ Fanka BB :)

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    nie od 3 miesiąca tylko od samego początku ciąży.
    3 miesiące ochrony jest przy umowie na czas określony, kiedy to koniec umowy przypada po skonczonych 3 miesiącach ciąży.

Tylko kobiety nie znają przepisów i pracodawcy wmawiają im jakies 3 miesiące przy umowach na czas okreslony

8. madzik_

madzik_ Fanka BB :)