reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

wypowiedzenie a planowana ciąża

edytka113

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
4 Czerwiec 2012
Postów
142
witam serdecznie,
jestem pedagogiem szkolnym, jestem zatrudniona w dwóch szkołach (prowadzonych przez jeden organ) po pół etatu na czas nieokreślony, niestety z powodu zmian w organizacji pracy szkół dostałam wypowiedzenia w obydwu szkołach. jako że jestem nauczycielem kontraktowym nie mogę przejść w stan nieczynny. natomiast zastanawiam sie nad zajściem w ciążę, z końcem sierpnia kończy się okres wypowiedzenia, jeśli zajdę teraz w ciążę to czy muszę być w trzecim miesiącu ciąży by umowa została automatycznie przedłużona? zostanie ona przedłużona do dnia porodu czy nalezy mi się też zasiłek macierzyński i urlop wychowawczy skoro jest to umowa na czas niekreślony??
proszę o odpowiedź, od wrzesnia zostanę na lodzie, wypoeiedzenia podpisalam 23 oraz 24 maja 20212.
 
reklama
jestem pedagogiem szkolnym, jestem zatrudniona w dwóch szkołach (prowadzonych przez jeden organ) po pół etatu na czas nieokreślony, niestety z powodu zmian w organizacji pracy szkół dostałam wypowiedzenia w obydwu szkołach. jako że jestem nauczycielem kontraktowym nie mogę przejść w stan nieczynny. natomiast zastanawiam sie nad zajściem w ciążę, z końcem sierpnia kończy się okres wypowiedzenia, jeśli zajdę teraz w ciążę to czy muszę być w trzecim miesiącu ciąży by umowa została automatycznie przedłużona?