reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Kto po in vitro?

reklama
Cześć dziewczyny
Zaczynam dopiero czytać wasze forum i szczerze jestem zielona w temacie, ale może coś mi pomożecie...
Czy któraś z was korzystała z invitro że względu na obciążenie genetyczne? Myślimy o adopcji komórki, zastanawiamy się gdzie się udać, od czego zacząć, jakie mamy szansę na powodzenie, jakich kosztów się spodziewać. Będę wdzięczna za każdą odpowiedź i podpowiedz
Nie byłam w takiej sytuacji, ale czytałam kiedyś blog dziewczyny obciazonej dziedziczna lamliwoscia kości i wiem, że oni z mężem przechodzili przez in vitro ze swoimi komórkami. Później tylko badali zarodki, żeby określić czy są jakieś wolne od choroby. Może u Was też by się tak dało? W zależności od choroby są różne dziedziczenia choroby. Genetyk powinien Wam powiedzieć czy macie szanse na zdrowe zarodki.
 
Nie byłam w takiej sytuacji, ale czytałam kiedyś blog dziewczyny obciazonej dziedziczna lamliwoscia kości i wiem, że oni z mężem przechodzili przez in vitro ze swoimi komórkami. Później tylko badali zarodki, żeby określić czy są jakieś wolne od choroby. Może u Was też by się tak dało? W zależności od choroby są różne dziedziczenia choroby. Genetyk powinien Wam powiedzieć czy macie szanse na zdrowe zarodki.