reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

• Znasz to? Dzień ledwo się zacznie, a Ty już masz na koncie przebieranie w półśnie, mycie części do laktatora i gorączkowe poszukiwania smoczka pod kanapą. Jeśli w tym chaosie marzysz choć o jednej rzeczy, która ułatwi Wam codzienność – weź udział w konkursie i wygraj urządzenia Baby Brezza, które naprawdę robią różnicę! Biorę udział w konkursie
reklama

Lipcowe mamy 2023

Ej dziewczyny, bo ja jestem kompletnie zielona ...
Niby mam umówione prenatalne 30.12
Ale czy ja mam wcześniej iść oddać krew do badania i z tym na USG przyjść ? Nikt mi nic nie powiedział. Poprostu się zapisałam na prenatalne ... 🥺🥺🥺🥺
zadzwoń do przychodni w której będzie badanie. Różnie to wyglada, czasami jednego dnia robią wszystko, a czasami innego dnia krew i usg 😊

reklama
Ja mam prenatalne 02.01.2023 i teraz 19 ego idę pobrać krew na pappe i z tym wynikiem idę do lekarza genetyka . Moja Pani prowadząca tłumaczyła mi , ze lekarz po zmierzeniu wszystkiego wpisuje tez te dane z krwi i wyskakuje mu ryzyko. Oglądałam filmik na mamaginekolog z tego ,,programu do ryzyka,, :) polecam wiele rozjasnia

Ej dziewczyny, bo ja jestem kompletnie zielona ...
Niby mam umówione prenatalne 30.12
Ale czy ja mam wcześniej iść oddać krew do badania i z tym na USG przyjść ? Nikt mi nic nie powiedział. Poprostu się zapisałam na prenatalne ... 🥺🥺🥺🥺
Ja też na razie zapisałam się tylko na USG... W poprzedniej ciąży pappa miałam pobierane w dniu USG i teraz też tak chcę bo lekarz na USG pyta czy chcemy robić test czy nie