reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Uwaga! Zaczynamy odliczanie! Tego nie przegap i przygotuj się z nami do Świąt. mam nadzieję, że ten link zadziała ;) Jesli masz problem z wysłaniem zgłoszenia - napisz do mnie - aniaslu KALENDARZ ADWENTOWY - kliknij

    A jesli wybierasz się w zimową podróż nie zapomnij wziąć ze sobą tego zestawu. Co wolisz? Ciepły śpiworek do wózka, czy miękką wkładkę. Ja osobiście jestem fanką mufki. Zobacz i wybierz!

reklama

alimenty na dziecko

reklama

ollka22

MAMUSIA OLIWKI
Dołączył(a)
19 Wrzesień 2007
Postów
11 265
Miasto
siemianowice
Rozwiązania
0
paulina bilet miesieczny do pracy wyjdzie meza taniej niz 300 zl na paliwo, proste?
szkole mozesz zawiesic jak macie tak ciezka sytuacje, i isc na weekendy do pracy albo niech maz idzie skoro wiedzac ze nie stac go postaral sie o kolejne dziecko, to pierwsze nie powinno ponosic konsekwencji tego co ojciec robi.
ono tez chce zyc na normalnym poziomie,i ojciec ma obowiazek na ie łożyc,a 200 zl na 2 letnie dziecko to smieszna kwota.

co do komornika.... dziewczyno nie opowiadaj bajek!! jezeli nie mieliscie nr konta trzeba bylo przekazem na adres wysylac, komornik bez powodu nie zaczyna działac!
wiec skoro nie placiliscie to dziewczyna slusznie postapila!!


skad ty wiesz ile ona na co wydaje? chodzisz za nia w ramach nudy?? to moze jakas prace dorywcza lepiej złap i utrzym swoje dziecko a nie odbieraj innemu! wiedzialas z kim sie wiazesz i jakie sa konsekwencje.
 

E. Słotwińska-Rosłanowska

Ekspert BB. Prawniczka
Dołączył(a)
8 Styczeń 2010
Postów
2 797
Rozwiązania
0
rozumiem wiem wiem ze nie dziadek no ale ona równie dobrze moze isc do pracy a ja niemam jak narazie
Ale to bez znaczenia. Ojciec powinien łożyć na dziecko.
JESLI CHODZI O KOSZTY TO MĄZ ZARABIA OKOŁO 1700ZŁ(CZASEM 1400) CZYNSZ PŁACIMY ZA 3 OSOBY DOSC DUŻY 300ZŁ DO TEGO DOCHODZI PRAD WODA GAZ NA WODE IDZIE NAJWIĘCEJ LICZMY KOŁO 300ZŁ ZA WSZYSTKO ,
Ale tu nie chodzi o koszt utrzymania domu, tylko dziecka.
NA DZIECKO JAK JUZ PISAŁAM KOLO 700ZŁ MIESIECZNIE JUZ NIE LICZE ZE ZA 4MIESIĄCE BĘDE MU DAWAC OBIADKI BO ZROBIE OBIAD DLA MĘŻA I WTEDY ZMIELE MARCHEWECZKE CZY JABŁUSZKO DLA NIEGO TO MOZNA WLICZYC W OBIAD , OBIADY MIESIECZNE OKOŁO 100ZŁ NIEWIĘCEJ ,PALIWO MĄŻ JAKOS MUSI DOJECHAC DO PRACY KOŁO 300ZŁ MIESIECZNIE JESZCZE WYJAZDY W SOBOTE LUB NIEDZIELE DO DZIADKÓW SYNKA LUB PRABABC JAKIES 100ZŁ NO I TO BY BYŁO NA WSZYSTKO A MOZEMY SOBIE CHYBA OD CZASU DO CZASU POZWOLIC NA BASEN ALBO JAKIES ZABAWKI DLA MALUSZKA A Z TYMI ALIMENTAMI 400ZŁ PLUS KOMORNIK 60ZŁ TO NIESTAC NAS NAWET NA GŁUPI BASEN GDYBY TAK MOZNA BYŁO ZREZYGNOWAC Z CZEGOS ALE SIE NIEDA CO MAM MEŻOWI OBIADÓW NIE GOTOWAC??
Ale to nie są powody by drugie dziecko nie było utrzymywane przez ojca.

(MOJE DZIECKO MA 2MIESIĄCE TAMTEJ 2 DZIEWCZYNY 2LATKA, DODAM TEZ ZE ONA MIESZKA NADAL Z RODZICAMI I CHŁOPAKIEM W 1 WSPÓLNYM MIESZKANIU WIEC ZAWSZE JEJ MAMA, KTÓRA JEST NA EMERYTURZE MOZE ZAJAC SIE MAŁĄ A CO DO MNIE JA NIEMAM U KOGO ZOSTAWIC DZIECKA MOJA MAMA PRACUJE TAK SAMO RODZICE MĘŻA)
To też nie argument. Dziadkowie nie mają obowiązku opiekowania się wnukami.
 

E. Słotwińska-Rosłanowska

Ekspert BB. Prawniczka
Dołączył(a)
8 Styczeń 2010
Postów
2 797
Rozwiązania
0
zapomniałam dodac ze jej chłopak daje na utrzymanie dziecka ale no nie są małżenstwem wiec nie idzie tego udowodnic ale wiem ze maja sie dobrze.
To prywatna sprawa tej pani i jej partnera.

ja rozumiem ze to ojciec biologiczny ma łozyc na dziecko ale nie z takimi konsekfencjami jakie my mamy bo nam zostaje czasem 1000zł na 3 osoby i mieszkanie czasem niemamy co do gara włozyc a ona se za 1300zł zyje i do tego jeszcze ma pieniądze od nowego kolesia;/
To są prywatne sprawy innych ludzi.
 
Dołączył(a)
9 Styczeń 2013
Postów
12
Rozwiązania
0
aż oczy bolą. dziewczyno czego Cię w szkole uczą bo napewno nie ortografii i poprawnej polszczyzny. Jak wy z takimi błędami napisaliście wniosek do sądu to brak mi słów. dobre wykształcenie to Ci dobre. Jak ty poprawnie co drugie słowo nie umiesz napisać.
 

Mozi

MAMUŚKA BB
Dołączył(a)
16 Maj 2007
Postów
3 015
Miasto
Małopolska
Rozwiązania
0
hahah beszczelna odpowiedz po 1 ja niezostawie 2 miesiecznego dziecka samego po 2 , chce miec dobre wykształcenie ,a to czy mój mąż bedzie jezdził do pracy autem czy autobusem co cie to interesuje???najwczesniejszy autobus jezdzi o 5 a on ma na 3 do pracy więc o tym tez trzeba pomyslec a jak by juz jezdził jakis autobus to on zeby dojechac o conajmiej 1 w nocy by musiał wyjsc z domu, a skąd wiem bo sama mi sie chwaliła jak jeszcze z nią miałam dobre kontakty. a co do tego komornika to skąd mielismy wziazc jej nowy adres jak nam niechciała podac.??? no prosze odpowiedziec jak takas mądra. Ojciec ma łożyc na dziecko... jak on na nie łozy 460zł to co naszemu ma braknąc bo tamto jakies wazniejsze??hahaha kpiny, to ona se moze isc do roboty ja narazie niemam najmniejszego zamiaru a nawet jak bym chciała to niemoge, a to powiedz mi ty czy zostawiła bys swoje 2 miesieczne dziecko na pastwe losu bo wazniejsza praca??? ja mam w dupe tamte dziecko i tyle na ten temat:)wniosek juz złozony i napewno alimenty bedą zniżone jak nie do 200zł to do 250 i to jest pewne.

a pozatym dziewczyna wyjechała mowiła ze juz nie wruci to to olał skąd miał wiedziec ze nagle wruci zarząda alimentów i mu prawa rodzicielskie ograniczy???gdzie tu sens i logika w tym co ty napisałas... ja mam niby zawiesic szkołe i znalezc robote jak zawiesze szkołe to cały materiał sie pozmienia i jak zdam mature bede musiała od poczatku zaczynac... a mąz tez by chciał miec jakies wolne a nie tylko ****c i ****c w pracy ... wruciła wielka pani i se wymyslila alimenty jeszcze do tego 800zł a w sądzie powiedziała ze 300wydaje na dziecko no porazka ....
Nie dziwne,ze Ty takie głupoty piszesz, jak matury nie masz
po 1 trzeba było sobie faceta znaleźć bez dziecka, to byś nie miała problemu
po 2 jak się ma dzieci to trzeba na łożyć, jak z jednej pracy się nie da utrzymać, to trzeba dodatkowej szukać
po 3 jak nie masz zamiaru iść do pracy nawet dodatkowej to nie jęcz,że kasy nie będzie,życie to nie same przyjemności
po 4 o szkole trzeba było myśleć zanim sobie dziecko zrobiłaś, trzeba było najpierw skończyć szkołe i zacząć pracować i dopiero myślęć o dziecku
po 5 od decydowania ile będą zasądzone alimenty decyduje sąd nie Ty
 

ollka22

MAMUSIA OLIWKI
Dołączył(a)
19 Wrzesień 2007
Postów
11 265
Miasto
siemianowice
Rozwiązania
0
dziewczyo wez sie ogarnij, wydoroslej a pozniej pisz!
nikt ci nei obnizy alimentow do tej kwoty bo niby dlaczego na mlodsze dziecko ojciec ma dawac pracujac sam 700 zl a na starsze 200?? dlaczego to dziecko ma ponosic konsekwencje tego ze jemu sie nie chce dorywczej drugiej pracy podjac??

dziewczyno bralas faceta z dzieckiem i wiadomo bylo ze wczesniej czy pozniej jakies alimenty beda a to ze ma ograniczone prawa to normalne w tej sytuacji.
 
reklama

Polecamy

null

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry