reklama

Czy syrop może spowodować śmierć?

Temat na forum 'Trzylatki' rozpoczęty przez Agnieszka11552, 18 Październik 2013.

  1. Agnieszka11552

    Agnieszka11552 Początkująca w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Kochani, w mediach trąbią o maleństwie, które zmarło po zażyciu syropku. To był chyba supremin- pytanie brzmi, czy któraś z Was miała z tym syropkiem problem? Bo ja sama go dawałam dzieciom, ale teraz zastanawiam się, czy nie powinnam przestać.
    :(
     
  2. kasia-matiy

    kasia-matiy Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    nie chodzi tu o sam syrop danej firmy, wszystkie syropy podawane przed 3 rokiem życia niosą pewne ryzyko, nawet śmierci własnie (to ma jakiś związek z dusznościami) ... nie słyszałam o tym przypadku ale jeśli dziecko było w wieku mniej niż 3 lata to jestem skłonna uwierzyć, chodzi o jakieś dodatki które dają do syropów na kaszel dlatego tak ważne jest aby nic nie podawać szkrabowi bez konsultacji z lekarzem - dobrym lekarzem
     
  3. reklama
  4. AriaArt

    AriaArt Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Chłopiec miał skończone 3 latka. Jeszcze zależy jaki syrop - bo przecież panadol też jest w syropie.
    Uściślijmy że chodzi o syropy na kaszel.
     
  5. styna26

    styna26 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ja mieszkam w UK i tutaj lekarze nie daja i nawet odradzają dawanie syropów na kaszel dzieciom. Ja podawałam ale tylko te dostosowane do wieku.
     
  6. Mozi

    Mozi MAMUŚKA BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    ja bym sie nie sugerowala nazwa syropu, kazde dziecko jest inne, nie wiadomo czy to dokladnie od syropu i czy mialo to zwiazek z syropem, moze dziecko bylo uczulone na jakis skladnik syropu i to spowodowalo dusznosci, nie wiadomo na razie co dokladnie sie stalo,ze dziecko zmarlo
     
  7. kasia-matiy

    kasia-matiy Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    prawda jest jednak taka że syropy na kaszel zwierają związki które mogą wywołać taką właśnie duszności a w efekcie śmierć, nawet te dostosowane do wieku dziecka!!! dlatego my zawsze staramy się wybierać naturalne metody leczenia a syrop to u nas ostateczność
     
  8. Laura Palmer

    Laura Palmer Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    syrop na kaszel może spowodować różne niebezpieczne powikłania ale trzeba podać go w bardzo dużej ilości.
     
  9. Nowacka

    Nowacka Początkująca w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Też mi się wydaje, że małym dzieciom raczej delikatniejsze syropki trzeba dawać. Homeopatyczne nie są tak silne, a działają. No i druga rzecz - TRZEBA czytać dołączone ulotki, bo jak maluch ma na coś uczulenie, a my mu damy jakiś mega mocny syrop z alergenem, to się nie dziwię, że potem są kłopoty...
     
  10. reklama
  11. kasia-matiy

    kasia-matiy Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    no tak, ale tu nie chodzi tylko o składniki alergenne i jestem przekonana że nie mówimy też o dużych ilościach Laura, jakoś nie wydaje mi się żeby matka wlewała dziecku np. butelkę syropu dziennie :-(
     
  12. mamaborn

    mamaborn Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    jesli jest uczulone to tak, ale syropy maja co innego na celu, ja np. teraz maluchowi podaje sampelo kids z wyciagu z czarnego bzu, podaje go majac nadzieje zwiekszyc odpornosc i zawsze sprawdzam liste skladnikow, bo chce zeby byly bezpieczne dla dziecka. :)
     

Poleć forum