reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

oniżenie etatu a urlop wychowawczy

betkab

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
24 Październik 2010
Postów
60
Witam

W połowie kwietnia ub. roku złożyłam pracodawcy wniosek o obniżenie etatu do 9/18 (jestem nauczycielką) na okres od 1.05.2011 do 31.08.2012 r. Po tym okresie chciałabym przejść na urlop wychowawczy na kolejny rok szkolny tj. od 1.09.2012 do 31.08.2013 (wniosek planowałam złożyć również w kwietniu br.). Jednak pracodawca w związku z brakiem godzin dydaktycznych mówi, że urlop wychowawczy mógłby mi przyznać tylko do 31.08.2012, bo po tym okresie nie będzie dla mnie godzin.
Proszę o poradę czy rzeczywiście nie mogę skorzystać z urlopu wychowawczego w kolejnym roku szkolnym? Dodam,że posiadam umowę na czas nieokreślony.
 
Ostatnia edycja:
reklama
W połowie kwietnia ub. roku złożyłam pracodawcy wniosek o obniżenie etatu do 9/18 (jestem nauczycielką) na okres od 1.05.2011 do 31.08.2012 r. Po tym okresie chciałabym przejść na urlop wychowawczy na kolejny rok szkolny tj. od 1.09.2012 do 31.08.2013 (wniosek planowałam złożyć również w kwietniu br.). Jednak pracodawca w związku z brakiem godzin dydaktycznych mówi, że urlop wychowawczy mógłby mi przyznać tylko do 31.08.2012, bo po tym okresie nie będzie dla mnie godzin.
Proszę o poradę czy rzeczywiście nie mogę skorzystać z urlopu wychowawczego w kolejnym roku szkolnym? Dodam,że posiadam umowę na czas nieokreślony.