reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Podwyższona glukoza - 98 mg/dl (5.4 mmol/l).

kamcia922

Fanka BB :)
Dołączył(a)
16 Wrzesień 2019
Postów
175
Dziewczyny, jestem w 7 tygodniu ciąży, wczoraj odebrałam wyniki glukozy na czczo - przekroczona do 98. Jestem załamana, lekarz w poniedziałek. Co w takiej sytuacji? Czy ten stan zagraża dziecku?
 
reklama
Zupełnie nie masz się czym martwić . Moja ginekolog przy podobnym wyniku mówiła , że zrobimy szybciej test obciążenia glukozą i okazało się , że jest wszystko w normie. Aktualnie wkraczam w 20t i dzidzia rozwija się prawidłowo 🙂 stres w ciąży nie jest wskazany
 
Zupełnie nie masz się czym martwić . Moja ginekolog przy podobnym wyniku mówiła , że zrobimy szybciej test obciążenia glukozą i okazało się , że jest wszystko w normie. Aktualnie wkraczam w 20t i dzidzia rozwija się prawidłowo 🙂 stres w ciąży nie jest wskazany
dziękuję za te słowa! <3
 
Dziewczyny, jestem w 7 tygodniu ciąży, wczoraj odebrałam wyniki glukozy na czczo - przekroczona do 98. Jestem załamana, lekarz w poniedziałek. Co w takiej sytuacji? Czy ten stan zagraża dziecku?
Zlecą Ci krzywą i w zależności od wyników krzywej będziesz musiała trzymać dietę i częściej badać cukier albo diabetolog włączy insulinę, żeby było wszystko ok. Nie masz co panikować, to nie jest dużo przekroczony poziom. Dobrze, że został wyłapany wcześnie i od razu będzie reakcja.