reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Ciąża Po Poronieniu

reklama
Dziewczyny zrobiłam dziś anty-TPO i anty-TG i ponownie kontrolnie TSH które nadal jest niskie ale rośnie z 0,003 do 0,93 w ciągu miesiąca. Anty -TG ok bo 27 przy zakresie ref < 60 ale anty -TPO to jakiś kosmos ponad 4000 (!). Biorę thyrozol 2x5mg. Czy to na razie przekreśla szanse na 2 podejście?? Trochę się podłamałam...
Nie znam się na tych anty tpo i anty tg

Super widać, gratuluję 😘
Przypomnij ile dpo?
Jeszcze nie dziękuje, póki się nie upewnie 😊 13 dpo według flo, ale nie sadziłam że była, bo nie mialam dosłownie żadnych objawów i spisalam ten cykl na straty. Zwłaszcza że to pierwszy cykl po pierwszej @ po poronieniu i sądziłam, że coś może sie rozregulowało

Dziewczyny zrobiłam dziś anty-TPO i anty-TG i ponownie kontrolnie TSH które nadal jest niskie ale rośnie z 0,003 do 0,93 w ciągu miesiąca. Anty -TG ok bo 27 przy zakresie ref < 60 ale anty -TPO to jakiś kosmos ponad 4000 (!). Biorę thyrozol 2x5mg. Czy to na razie przekreśla szanse na 2 podejście?? Trochę się podłamałam...
Spokojnie, te przeciwciała nie stanowią problemu :)
Podwyższone przeciwciała mogą świadczyć o hashimoto, ale jeśli tsh masz w normie, ft3, ft4 tez, to trzeba zrobić usg tarczycy i zobaczyć czy nie ma stanu zapalnego. Jeśli usg wyjdzie w porządku, to nie ma się czym martwić :*

Nie znam się na tych anty tpo i anty tg