reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

• Weź udział w konkursie i wygraj laktator SmartSense i wyprawkę dla mamy 💖 Kliknij Do wygrania super nagrody, które ułatwią codzienne życie rodziców.

Wygraj grę z serii Słonik Balonik dla maluszka 💖 Wchodź Zadanie jest proste. Działaj i wygrywaj

reklama

Lipiec 2008

Hej!
Ja już po radzie...w sumie nudy nic sie nie dowiedziałam...ale jestem nauczycielem kontraktowym :tak::-)
Kasia a no właśnie, wózek bym kupiła i owszem jakby kasa była:-p
Tosika no angina to jest migiem, mój Kuba dostał anginy w jakieś 5 godzin:-pposzedł rano o 7 normalnie do złobka a o 12 juz byłam z nim u lekarza:baffled:zdrówka dla Was:tak:
Madzia super!gratulacje!no a 150zł to juz coś..:tak:

reklama
heloł,
ja na moment!
Kasia - napewno egzamin zdany będzie na 5!!
Kicrym -fajnie, że zaraz masz wakacje!
Madzia - gratulacje z umowy i podwyżki
Haszi, Kamu - będzie dobrze, napewno!!!

ja mam dziś zakręcony dzień i naprawdę fajny, bo dostałam pensję na konto z 7 razy większą niż standardowo!!! oczywiście myślałam że to błąd ,ale okzało się że dostałam wyrównanie o które wnioskowałam ponad rok temu i na które dostałam pisemną odpowiedź że jest bezpodstawne...okazało się że jednak jest podstawne :-)))))))