reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Brak ubezpieczenia

JoannaAleksandra

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
30 Sierpień 2023
Postów
38
Mam pytanie.

Chwilowo nie mam ubezpieczenia zdrowotnego, będę mieć dopiero od początku kwietnia. Obecnie jestem w 4tc+5, wizytę u lekarza mam 21.02. Niestety, mam za sobą ciążę bliźniaczą obumarłą w 13tc i po prostu boję się nagłego poronienia. Wiem, że kobiety w ciąży mają prawo do bezpłatnej opieki zdrowotnej i zamierzam z niej korzystać do chwili uzyskania przeze mnie ubezpieczenia, jednak co jeśli na przykład dojdzie do nagłego poronienia, trafię do szpitala i będzie potrzebne łyżeczkowanie macicy? Miał ktoś podobną sytuację? Uznają fakt, że byłam w ciąży, zanim była potwierdzona u ginekologa?

Bardzo proszę o radę.
 
reklama
Mam pytanie.

Chwilowo nie mam ubezpieczenia zdrowotnego, będę mieć dopiero od początku kwietnia. Obecnie jestem w 4tc+5, wizytę u lekarza mam 21.02. Niestety, mam za sobą ciążę bliźniaczą obumarłą w 13tc i po prostu boję się nagłego poronienia. Wiem, że kobiety w ciąży mają prawo do bezpłatnej opieki zdrowotnej i zamierzam z niej korzystać do chwili uzyskania przeze mnie ubezpieczenia, jednak co jeśli na przykład dojdzie do nagłego poronienia, trafię do szpitala i będzie potrzebne łyżeczkowanie macicy? Miał ktoś podobną sytuację? Uznają fakt, że byłam w ciąży, zanim była potwierdzona u ginekologa?

Bardzo proszę o radę.