reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Brak ubezpieczenia

JoannaAleksandra

Zaangażowana w BB
Mam pytanie.

Chwilowo nie mam ubezpieczenia zdrowotnego, będę mieć dopiero od początku kwietnia. Obecnie jestem w 4tc+5, wizytę u lekarza mam 21.02. Niestety, mam za sobą ciążę bliźniaczą obumarłą w 13tc i po prostu boję się nagłego poronienia. Wiem, że kobiety w ciąży mają prawo do bezpłatnej opieki zdrowotnej i zamierzam z niej korzystać do chwili uzyskania przeze mnie ubezpieczenia, jednak co jeśli na przykład dojdzie do nagłego poronienia, trafię do szpitala i będzie potrzebne łyżeczkowanie macicy? Miał ktoś podobną sytuację? Uznają fakt, że byłam w ciąży, zanim była potwierdzona u ginekologa?

Bardzo proszę o radę.

reklama
Mam pytanie.

Chwilowo nie mam ubezpieczenia zdrowotnego, będę mieć dopiero od początku kwietnia. Obecnie jestem w 4tc+5, wizytę u lekarza mam 21.02. Niestety, mam za sobą ciążę bliźniaczą obumarłą w 13tc i po prostu boję się nagłego poronienia. Wiem, że kobiety w ciąży mają prawo do bezpłatnej opieki zdrowotnej i zamierzam z niej korzystać do chwili uzyskania przeze mnie ubezpieczenia, jednak co jeśli na przykład dojdzie do nagłego poronienia, trafię do szpitala i będzie potrzebne łyżeczkowanie macicy? Miał ktoś podobną sytuację? Uznają fakt, że byłam w ciąży, zanim była potwierdzona u ginekologa?

Bardzo proszę o radę.
Nie wiem jak z opieką zdrowotną w czasie braku ubezpieczenia, ale możesz albo zostać dołączona do ubezpieczenia męża, albo możesz zgłosić się do urzędu pracy i oni Ciebie ubezpieczą.