reklama

Jestem tutaj nowa ....

Temat na forum 'Zapiski archiwalne' rozpoczęty przez JustynaDM, 24 Czerwiec 2007.

  1. JustynaDM

    JustynaDM Zaciekawiona BB

    witam serdecznie jestem tu nowa i mam nadzieje ze przyjmniecie mnie pod swoje skrzydla , mam na imie Justyna i mam 29 lat od 5 lat jestem szczesliwa mamusia ale to nie wszystko jestem w ciazy i na styczen jest przewidziane rozwiazanie pozdrawiam Was goraco i serdecznie mysle ze sie mna zaopiekujecie :-)
     
  2. donia76

    donia76 Fanka BB :)

    Justyna witam w gronie styczniowych mamusiek i gratuluje
     
  3. reklama
  4. JustynaDM

    JustynaDM Zaciekawiona BB

    dziekuje bardzo widze ze Ty tez jestes w ciazy wiec rowniez gratuluje
     
  5. JustynaDM

    JustynaDM Zaciekawiona BB

    Nie wiem jak zrobic te centymetr w którym jest sie tygodniu
     
  6. donia76

    donia76 Fanka BB :)

  7. Paulinek

    Paulinek Styczniowe mamy'08

    czesc dziewczyny
    tez jestem calkiem nowiutka
    wczesniej tylko czytalam ze wzgledu na kolezanke z mam pazdziernikowych, teraz sama jestem w ciazy i prosze o przyjecie:-). Mam na imie Paulina, 25 lat i fasolke 11 tygodni, a termin na 16 stycznia. Pozdrwawiam wszystkie przyszle styczniowe mamy
     
  8. goda

    goda Początkująca w BB

    Witajcie! Ja tez jestem nowa, wasze forum czytalam juz od jakiegos czasu, nie bylam jeszcze w ciazy, ale postanowilam sie zalowac na BB, bo prowadzicie rozmowy na ciekawe tematy :) no i mam nadzieje ze pewnwgo dnia fasolka zagosci tez w moim brzuszku a wtedy, (z wami) bedzie mi razniej i pewniej. Bardzo przydatne jest takie forum dla mlodych mam, ktore moga podzielic sie swoimi doswiadczeniami . pozdrawiam
     
  9. Paulinek

    Paulinek Styczniowe mamy'08

    hej ciesze sie ze nie jestem sama nowa , w grupie razniej
     
  10. reklama
  11. Paulinek

    Paulinek Styczniowe mamy'08

  12. donia76

    donia76 Fanka BB :)

    Goda Paulinek witajcie
     

Poleć forum