reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Rozterki mamy

Natalia1208

Fanka BB :)
Dołączył(a)
11 Styczeń 2019
Postów
332
Dziewczyny mam 30 lat i 3letnią córeczkę.
Obecnie nie pracuję ale ruszam od nowego roku/wiosny. Córeczka, gdy była mniejsza strasznie się przejmowałam wszystkim, dalej tak jest ale jest lepiej. Tak samo było w ciąży.
Czuję, że teraz jest czas lepszy, że mogę zrobić coś dla siebie, chce zadbać o cerę wyleczyć trądzik, którego nie mogłam leczyć wcześniej, karmiłam córkę 3 lata, chce iść do pracy aby nie być zależna od męża finansowo....ALE pragnę jeszcze mieć jedno dziecko, czuje się zmieszkana. Boje się, że jeśli będę zwlekała kolejne 1.5roku-2 to będzie za późno. Czy są tu mamy po 30? Lub mamy, które zaszły w ciążę po leczeniu tradziku izotekiem? Liczę chyba na jakieś wsparcie. Druga sprawa czy czujecie strach słysząc ciągle o chorobach dzieci? Ja czasem dostaje obsesję strachu o własną córkę jak i o kolejną ciążę.
 
reklama
Dziewczyny mam 30 lat i 3letnią córeczkę.
Obecnie nie pracuję ale ruszam od nowego roku/wiosny. Córeczka, gdy była mniejsza strasznie się przejmowałam wszystkim, dalej tak jest ale jest lepiej. Tak samo było w ciąży.